تعرفه نصب دوربین مداربسته سال 1401

تعرفه نصب دوربین مداربسته سال 1401

دوربین مداربسته یکی از مهمترین عوامل بازدارنده سارقان می باشد. و تاثیر بالایی در سطح رفاه و امنیت جامعه دارد. در گذشته دوربین مداربسته یک وسیله ی تشریفانی محسوب می شد که مخصوص اماکن خاص و افرادی با شرایط مالی سطح بالا بود. اما امروزه از ملزومات زندگی می باشد و افراد زیادی رغبت دارند که برای محل زندگی و کار خود از این سیستم تصویری- نظارتی استفاده کنند.

تعرفه نصب دوربین مداربسته سال 1401 | arinatec.ir

اگر در شهرهای نوشهر، چالوس، چمستان، نمک آبرود، متل قو، کلارآباد، عباس آباد، نشتارود، تنکابن، کلاردشت، مرزن آباد، کجور، رویان، نور، سرخرود، محمود آباد، هچیرود به دنبال نصب دوربین مداربسته هستید و البته تعرفه نصب دوربین مداربسته هم برایتان مهم است. از موسسه حفاظتی و نظارتی کمک بگیرید که قیمت منصفانه ایی داشته باشد.

قبل از خرید دوربین مداربسته برای آن بودجه ایی در نظر گرفته میشود و همچنین هزینه ایی برای نصب آن هم باید کنار گذاشته شود. تعرفه نصب دوربین مداربسته متغیر است و به عوامل متعددی بستگی دارد. در این مقاله سعی بر این است که به عوامل موثر بر تعرفه نصب دوربین مداربسته بپردازیم:

  • ابعاد سیستم: از مولفه های مهم و تاثیرگذار در نصب دوربین مداربسته اندازه سیستم می باشد. تعداد دوربین هایی که در پروژه مورد نیاز است بر روی قیمت تمام شده ی کار تاثیر مستقیم می گذارد. نصاب حرفه ایی دوربین مداربسته با نگاهی به متراژ ساختمان و با طرح نقشه ایی درست، مکان دقیق دوربین ها را مشخص می کند به گونه ایی که نظارت بر تمام نقاط حساس ساختمان برقرار باشد. در این مرحله تعداد دوربین هایی که باید نصب شوند مشخص می شود.
  • هزینه نصب دوربین مداربسته سال 1401
  • متراژ کابل مورد استفاده در پروژه: بستگی به ابعاد پروژه و تعداد دوربینی که برای آن نیاز است، کابل کشی صورت می گیرد. ممکن است برای حذف این مرحله به دوربین های بیسیم فکر کنید، اما باید بگوییم که دوربین های با سیم امنیت بیشتری در مقابل دوربین های بی سیم دارند. کابل کشی باید بخ گونه ایی صورت بگیرد که دسترسی به کابل ها آسان نباشد، هر گونه خراشیدگی در سطح کابل ها موجب ایجاد اختلال در عملکرد دوربین می شود همین امر سختی کار و مدت زمان نصب را افزایش می دهد.
  • تکنولوژی دوربین مداربسته داهوا Dahua: تکنولوژی آنالوگ، از جمله تکنولوژی اولیه دوربین مداربسته بوده که پس از ورود سایر تکنولوژی های دوربین مداربسته HD، به نوعی منسوخ شدند و از عرصه تولید خارج شده اند. تکنولوژی های جدید عبارتند از : AHD، HDTVI، HDCVI و IP که هر یک دارای کاربری های خاص خود هستند.
  • نصب داکت: اغلب نصابان حرفه ایی که به زیبایی کار نیز اهمیت می دهند برای محفوظ ماندن کابل ها از داکت استفاده می کنند. استفاده از داکت مزایای بسیاری دارد اما بر هزینه ی نصب دوربین مداربسته نیز بی تاثیر نخواهد بود.
  • محل نصب دوربین مداربسته داهوا Dahua: گاه نصب دوربین مداربسته باید در نقطه ایی باشد که نیاز به حساسیت خاص دارد. یا نصب دورین مداربسته در داخل ساختمان که اصل زیبایی و امنیت حتما باید رعایت شود. در مواردی نیز نصب دوربین در خارج از ساختمان است که نیاز است دوربین هایی با IP66 یا IP67 نصب شود که مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت می باشد.

مبلغ پرداخت به نصاب دوربین مداربسته در سال 1401 | arinatec.ir

  • نوع دوربین مداربسته: نوع دوربین مداربسته بستگی به توقعی است که شما از خرید دوربین مداربسته برای ساختمان خود دارید. امکانات در دوربین های مداربسته متفاوت متنوع است. و دوربین مداربسته باید متناسب با محل نصب باشد. به طور مثال شما در مکانی که می خواهید دوربین نصب کنید نمی توانید نوری داشته باشید و دوربین مداربسته شما باید تصاویر را در تاریکی شب برای شما نمایش دهد. در این مواقع از دوربین دید در شب استفاده می شود. قیمت دوربین دید در شب که برد بالایی داشته باشد با سایر دوربین ها که این قابلیت را ندارند متفاوت است. حتی قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی با قیمت دوربین مداربسته سیاه و سفید متفاوت میباشد. یا دوربین های PTZ که گردان هستند و امکان چرخش در آنها وجود دارد.