دوربین مداربسته اچ دی ویژن – HDVISION

دوربین مداربسته اچ دی ویژن – HDVISION

با برند اچ دی ویژن بیشتر آشنا شوید…

نمایندگی شرکت اچ دی ویژن

کمپانی اچ دی ویژن در تایوان را می توان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته درسراسر دنیا نام برد . این شرکت تایوانی توانسته است به واسطه کیفیت و خدمات پس از فروش بالای خود فروش بالایی را توسط نمایندگی های HD VISION در سرتاسر دنیا کسب نماید . نمایندگی اچ دی ویژن در مازندران همواره با خدمات و گارانتی تضمین شده در خدمت مشتریان خود بوده است، که شما می توانید برای خرید از آن با تماس با کارشناسان آرینا اقدام نمایید.

برند HDVISION با بیش از 10 سال تجربه در زمینه دوربین های امنیتی و به طور کامل در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارت بر اماکن بهترین نتایج را به‌دست آورده است. اچ دی ویژن با تولید ‌DVR 4 کانال ، 8 کانال و 16 کانال کار خود را در بازار آغاز نمود. حال با تولید دوربین مداربسته،DVR ، دوربین‌های تحت شبکه، سرور وغیره در بازار جهانی خود را نشان داده است.

دوربین مداربسته HDVISION (اچ دی ویژن) یکی از برند های درجه یک تایوان می باشد.  اچ دی ویژن تمام  نیاز های مشتری در زمینه دوربین بسته از لحاظ کیفیت ، هزینه و گارانتی بر طرف نموده است.

دوربین های HDVISION به صورت قاچاق هم  وارد ایران می شود و فاقد هولوگرام و گارانتی تعویض بی قید شرط شرکتی می باشد.

بدون شک برای خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین و کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر کیفیت و قیمت برای شما بسیار مهم است ما دوربین های اچ دی ویژن را به شما پیشنهاد می کنیم. قیمت پکیج های دوربین مداربسته اچ دی ویژن از نظر قیمتی به صرفه می باشد .شما می توانید برای خرید دوربین مداربسته از مشاوره رایگان موسسه حفاظتی آرینا نمایندگی رسمی شرکت HDVISION استفاده نمایید.

دوربین مداربسته HDVison

برخی از برند های معتبر دوربین مداربسته موجود در ایران  :

 

از نظر ظاهر دوربین مدار بسته HD VISION به دو دسته تقسیم می شود :

  • دوربین مدار بسته دام اچ دی ویژن : دام به معنای گنبد می باشد و این اسم متناسب با شکل ظاهری این دوربین انتخاب شده است . دوربین اچ دی ویژن نیز محصولاتی در این قاب نیز موجود دارد
  • دوربین مدار بسته بالت اچ دی ویژن : بالت به معنای گلوله می باشد ، دوربین مدار بسته های بالت استوانه ای شکل هستند . در برند اچ دی ویژن نیز تعداد بسیار زیادی از محصولات دوربین مداربسته دارای قاب بالت میباشد.

 

دقت در انتخاب شکل ظاهری دوربین مدار بسته بسیار اهمیت دارد و نسبت به شرایط محیط متفاوت می باشد که مشاورین موسسه حفاظتی آرینا در این مورد به شما مشاوره های لازم را خواهد داد.

 

مزایای دوربین اچ دی ویژن – HDVISION

  • دوربین اچ دی ویژن انواع ظاهری مختلف با کاربرد های متفاوت دارد
  • تصویر دوربین اچ دی ویژن کیفیت بسیار عالی دارد
  • معتبر بودن برند اچ دی ویژن
  • قابلیت های متنوع دوربین مداربسته اچ دی ویژن
  • قیمت مناسب دوربین های اچ دی ویژن
  • گارانتی 18 ماهه تعویض بی قید و شرط
  • مناسب شرایط آب و هوای مرطوب و بارانی ( مانند شمال کشور)

نمایندگی غرب مازندران اچ دی ویژن

معایب دوربین اچ دی ویژن – HDVISION

  • در بعضی کشورها وجود ندارد
  • قیمت دوربین مدار بسته اچ دی ویژن  نسبت به دیگر دوربین های بی نام موجود در بازار بیشتر است که دلیل آن کیفیت و گارانتی معتبر آن می باشد.

 

قیمت دوربین های اچ دی ویژن HD VISION

قیمت تمامی دوربین ها و تجهیزات مربوط به نصب و راه اندازی دوربین مداربسته توسط شرکت آرینا، مطابق با لیست قیمت شرکت وارد کننده آن در تهران و بدون واسطه می باشد. شما خریداران محترم می توانید جهت خرید دوربین مداربسته، با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید و بصورت آنلاین از قیمت ها مطلع شوید و پیش فاکتور بروز خرید دوربین مداربسته را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

 

قیمت دوربین های اچ دی ویژن
قیمت پکیج 4 کانال اچ دی ویژن
قیمت HDVISION

رسالت کمپانی اچ دی ویژن

  •  با کیفیت بالای تصاویر دوربین های مداربسته اچ دی ویژن HDVISION ، از این سامانه جهت نظارت بر عملکرد افراد و یا روند کار یک کارخانه و … می توان استفاده کرد.
  •  با توجه به این که سیستم حفاظتی دیداری  از دوربینCCTV   و ضبط کننده DVR تشکیل شده است. محصولات HD VISION با تنوع قیمتی گوناگون و با مشخصات فنی مختلف یک سیستم مدار بسته مناسب به لحاظ قیمتی جهت برآورده کردن نیازهای امنیتی و نظارتی مشتری می باشد.

اچ دی ویژن HDVision

برای خرید دوربین مداربسته اچ دی ویژن با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم برای خرید دوربین مداربسته HD VISION را به شما خریداران محترم ارائه دهند.