دوربین مداربسته دید در شب رنگی در نوشهر

دوربین مداربسته دید در شب رنگی در نوشهر

آیا امکان ضبط تصاویر با کیفیت و رنگی در شب نیز وجود دارد؟

این سوال بسیاری از مشتریانی است که برای خرید دوربین مداربسته  مداربسته به ما مراجعه می کنند. در این مقاله قصد داریم توضیحی مختصر در مورد دوربین مداربسته  های دید در شب و دوربین مداربسته  دید در شب رنگی در نوشهر شرح دهیم تا در صورت نیاز از این نوع دوربین مداربسته  ها در محیط مورد نظرتان استفاده کنید.

دوربین مداربسته  دید در شب رنگی در نوشهر همانطور که از نامش پیداست توانایی ارائه تصویر رنگی در شب و در محیط های کم نور را دارند. این فناوری به ما کمک می کند تا در محیط های کم نور، همه چیز را واضح تر و واقعی تر ببینیم.

 

کاربرد این تکنولوژی زمانی برای ما اهمیت بیشتری پیدا می کند که تصاویری سیاه و سفید در شب روبروی مان است و نمی توانیم رنگ اجسام و جزییات تصویر را به خوبی تشخیص دهیم. دوربین مداربسته  دید در شب رنگی در نوشهر بر اساس دو ویژگی سخت افزاری لنزهای پیشرفته و سنسورهای سطح با عملکرد بسیار بالا، توانایی ثبت و ضبط جزییات در محیط های کم نور را دارند.

پیشنهاد مطالعه مقاله : دوربین مداربسته در نوشهر – فروش، نصب و خدمات پس از فروش

مزایای دوربین مداربسته  دید در شب رنگی در نوشهر

خرید دوربین مداربسته  دید در شب رنگی در نوشهر بهترین گزینه برای خرید دوربین مداربسته  مداربسته می باشد. این دوربین مداربسته  ها در مقایسه با دیگر دوربین مداربسته  ها دارای مزایا زیر می باشند.

_ ارائه رنگ دقیق اجسام و محیط

_ عملکرد عالی در شب و در محیط های کم نور

_ ارائه جزییات بیشتر و دقیق تر

_ تعادل روشنایی تصویر

_ کیفیت تصویر عالی

_ نصب ساده

_ استاندارد IP

نحوه عملکرد دوربین مداربسته  دید در شب رنگی در نوشهر

نحوه عملکرد دید در شب رنگی در نوشهر به دور صورت زیر می باشد:

_ دید در شب رنگی در نوشهر با گشودگی دیافراگم: دیافراگم قطعه ای است که میزان دریافت نور به سنسور را تعیین می کند. به کمک این وسیله، سنسور، نور بیشتری را از محیط دریافت می کند.

_دید در شب رنگی در نوشهر با استفاده از مادون قرمز یا IR: امواج مادون قرمز که در اصطلاح IR نام دارند، با چشم غیر مسلح انسان قابل دید نیست. برخی از دوربین مداربسته  های مداربسته دید در شب رنگی در نوشهر با استفاده از سنسورهایی که دارند می توانند این امواج را از محیط دریافت کنند و تصاویر را به صورت با کیفیت و واضح ارائه دهند.

پیشنهاد مطالعه مقاله : برای خرید جک کنترلی چه نکاتی مهم است

نکات مهم هنگام خرید دوربین مداربسته  دید در شب رنگی در نوشهر

هنگام خرید دوربین مداربسته  دید در شب رنگی در نوشهر باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا مناسب ترین دوربین مداربسته  برای محیط تان را خریداری کنید. برخی از مهم ترین نکات عبارتند از:

_ رزولوشن دوربین مداربسته : هرچه دوربین مداربسته  شما رزولوشن خوبی داشته باشد، می تواند تصاویر با کیفیت تری را به شما ارائه دهد.

_ محدوده دید در شب: یکی از مهم ترین نکات خرید دوربین مداربسته  دید در شب رنگی در نوشهر، محدوده دید یا برد آن در شب می باشد. این مورد به شما نشان می دهد که دوربین مداربسته  شما تا چه فاصله ای را می تواند پوشش دهد.

_ زاویه دید: توجه به این مورد به شما کمک می کند تا با استفاده از دوربین مداربسته  کمتر، مناطق گسترده تری را مشاهده کنید.

 

 

برای خرید دوربین مداربسته  دید در شب رنگی در نوشهر و شهرهای اطراف می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی آرینا آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب بهترین دوربین مداربسته  های مداربسته برای ساختمان تان می باشند.