دوربین مداربسته ip در کلارآباد

دوربین مداربسته ip در کلارآباد

اگر به دنبال سیستم مداربسته ای هستید که بتوانید در هر لحظه و از هر جایی به طور مستقیم تصاویر محل مورد نظرتان را ببینید، دوربین مداربسته ip در کلارآباد بهترین گزینه برای شما می باشد. این دوربین ها می توانند از طریق شبکه اینترنت، تصاویر دریافتی را به هرجای جهان به کاربران انتقال دهد. برای خرید و نصب دوربین مداربسته تحت شبکه در کلارآباد بهتر است با نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را در خصوص انتخاب بهترین دوربین مداربسته ip در کلارآباد دریافت کنید.

دوربین مداربسته تحت شبکه در کلارآباد

 

چرا دوربین مداربسته ip در کلارآباد خریداری کنیم؟

کیفیت بالای تصویر

دوربین مداربسته ip در کلارآباد یا تحت شبکه به دلیل بهره بردن از تکنولوژی روز دنیا، می توانند تصاویر را با کیفیت بالاتری ارائه دهند تا شما بتوانید نظارت بهتری بر منزل، محل کار و … داشته باشید. هرچه مگاپیکسل این دوربین ها بالاتر باشد، می تواند تصاویر با کیفیت تری ارائه دهد.

صرفه اقتصادی

با استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه در کلارآباد می توانید بدون کابل کشی همه دوربین های مداربسته را وارد شبکه کنید. در برخی اماکن که فاصله دوربین ها زیاد است، هزینه کابل کشی نیز به نسبت بیشتر می شود. بنابراین استفاده از دوربین های تحت شبکه تا حد زیادی این هزینه را به حداقل می رساند و مقرون به صرفه است.

دوربین مداربسته در کلارآباد

از دیگر مزایای استفاده از دوربین مداربسته ip در کلارآباد می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

_ ذخیره سازی تصاویر

_ امکان ارتقا راحت تر سیستم و تغییرات آسان

_ قابلیت پردازش تصویر

_ امکان ارتباط دو طرفه همانند تلفن همراه

_ دسترسی از راه دور

_ امنیت بالا در انتقال تصاویر

_ پوشش دهی گسترده تر

_ دید در شب عالی

 

 

انواع دوربین مداربسته تحت شبکه در کلارآباد

دوربین های مداربسته IP بسته به نوع لنز آن به دو نوع ثابت و متغیر تقسیم می شوند. دوربین مداربسته با لنز متغیر قادر است فضای بیشتری را در محور افقی و عمودی پوشش دهد. شما می توانید  متناسب با نیازتان یکی از این دوربین ها را انتخاب و خریداری کنید.

دوربین مداربسته آی پی در کلارآباد

مهم ترین تجهیزات راه اندازی دوربین مداربسته ip در کلارآباد

_ دوربین مداربسته ip در کلارآباد

_ دستگاه NVR برای ضبط تصویر

_ هارد دیسک برای ذخیره و نگهداری تصاویر

_ منبع تغذیه

_ کابل شبکه برای ارسال اطلاعات از دوربین مداربسته به دستگاه NVR

_ مانیتور یا نمایشگر (دریافت تصویر از طریق تلفن همراه نیز امکان پذیر است)

_ مودم؛ برای دریافت و انتقال سیگنال های اینترنتی

 

برای نصب و راه اندازی این تجهیزات بهتر است از یک تکنسین حرفه ای کمک بگیرید تا سیستم دوربین مداربسته تان بهترین عملکرد و کیفیت را داشته باشند.

خرید دوربین مداربسته در کلارآباد

قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه در کلارآباد نسبت به دوربین های مداربسته آنالوگ بالاتر است. چنانچه کیفیت تصویر برایتان اهمیت دارد و دغدغه مالی ندارید، بهتر است از دوربین مداربسته ip در کلارآباد یا همان دوربین های مداربسته تحت شبکه استفاده کنید. چرا که با توجه به مواردی که در بالا گفته شد، این دوربین ها دارای مزایای بسیار زیادی هستند.

برای خرید دوربین مداربسته ip در کلارآباد با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید تا بصورت رایگان مشاوره های لازم در خصوص خرید مناسب ترین دوربین مداربسته تحت شبکه را از کارشناسان ما دریافت کنید. شرکت آرینا، یکی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه فروش، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه در کلارآباد و شهرهای حومه می باشد.