راهنمای خرید جک درب پارکینگ

راهنمای خرید جک درب پارکینگ

آسایش و امنیت همواره در زندگی انسان از اهمیت ویژه ایی برخوردار بوده است. تصور اینکه در یک روز گرم و آفتابی یا سرد و بارانی نیاز نباشد که خودرو خود را ترک کنید و با کمک ریموت درب ورودی برای شما باز شود. از طرفی جلوی خطراتی که ممکن است هنگام خروج از خودرو پیش بیاید گرفته می شود. علاوه بر این امروزه اکثر افراد برای زیباسازی ساختمان از جک درب کنترلی استفاده می کنند.

خرید جک درب پارکینگ

سابقه ی جک درب اتوماتیک در کشور ما بالا نیست، عمر این فعالیت حدود 20 سالی میشود. در ابتدای کار اعتماد به تولیدکنندگان داخلی کمی سخت بود، امروزه تنوع بالایی از این جک ها با کیفیت ها و قیمت های متنوع در بازار وجود دارد که ممکن است موجب سردرگمی شود.

در ابتدای امر آنچه مهم است توجه به نیاز شماست. جک درب برقی باید متناسب با وزن و عرض درب و میزان تردد باشد. سه مورد که پیش از خرید جک درب برقی باید حتما با آن توجه کرد. از طرفی بودجه ایی که برای خرید درب اتوماتیک در نظر گرفته اید نیز مهم است، قیمت جک درب پارکینگی می تواند یکی از معیارهای نشان دهنده ی کیفیت بالای جک باشد.

برندهای مطرح جهانی که سالها در زمینه جک برقی فعالیت می کنند از متریال مرغوب و با کیفیت استفاده می کنند که همین امر موجب طول عمر بالای جک می باشد. دقت داشته باشید که جک درب برقی از برندی باشد که خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر به شما بدهند. اصولا جک درب اتوماتیک گارانتی بالای دو سال شرکتی دارند که از قدرت تامین قطعات و پشتیبانی خوبی نیز بهرمند هستند.

قیمت جک درب پارکینگی

پیش از خرید جک درب برقی باید به چه نکاتی توجه کرد ؟

جک درب برقی در وهله ی اول وسیله ایی برای تامین آسایش شماست اگر بعد از مدتی مجبور باشید که مدام آن را تعمیر کنید و مشغول عیب یابی آن شوید، نه تنها موجب آسایش شما نمی شود که سردرگمی و کلافگی را نیز برای شما به همراه خواهد داشت، بنابراین بهتر است با در نظر گرفتن قیمت جک درب پارکینگی، جک درب برقی را از یک برند معتبر و شناخته شده انتخاب کنید.

همواره نکات زیر را پیش از خرید درب اتوماتیک در نظر داشته باشید:

  • ضدآب و ضد گردو غبار
  • قدرت پرس درب بطوریکه توسط سارقین باز نشود
  • بی صدا بودن جک
  • دوام بالا در طولانی مدت
  • مقاوم در برابر ترددهای بالا
  • متناسب با وزن و عرض درب

تمام نکات بالا نشان دهنده ی یک جک درب برقی ایده آل است. شما میتوانید جک درب برقی ایده آل خود را از بین برندهای معتبری همچون . برندهایی مانند بلانکو Blanco ، بی اف تی BFT ، روما ROMA ، یال yal ، پروتکو Protco ، سوزوکی Suzuki ، سیماران SIMARAN و فک FAK انتخاب کنید.

جک درب برقی

اگر به دنبال خرید جک درب برقی در شهرهای چالوس، نوشهر، چمستان، نمک آبرود، متل قو، کلارآباد، عباس آباد، نشتارود، تنکابن، کلاردشت، مرزن آباد، کجور، رویان، نور، سرخرود، محمود آباد، هچیرود هستید میتوانید در آدرس وب سایت www.arinatec.ir  جواب سوالات بسیاری در زمینه انتخاب جک مناسب به دست بیاورید، به خصوص سعی کنید شرایط آب و هوایی شمال کشور را در نظر بگیرید تا دچار چالش های بعدی نشوید.

آخرین ویدئو های آرینا