چشمی وزنی دزدگیر اماکن ای دی تی ADT

سنسور حرکتی وزنی دزدگیر اماکن ای دی تی ADT

چشمی وزنی دزدگیر اماکن ای دی تی ADT | مشاوره ، خرید و نصب چشمی های وزنی ای دی تی ADT | فروش چشمی وزنی ای دی تی مقاوم در برابر رطوبت شمال کشور

♦ از چشمی ADT ای دی تی بیشتر بدانیم ؟

ADT Security یک شرکت تولید کننده سیستم های حفاظتی می باشد با بیش از 145 سال تجربه در زمینه امنیت، چشمی وزنی ADT که در کشور تایوان تحت لیسانس ADT آمریکا تولید می شود سالیان سال است که وارد ایران میشود و با کیفیت بالایی که دارد مورد توجه تمامی همکاران سیستم های امنیتی و مشتریان عزیز قرار گرفته است.

سنسور چشمی وزنی دزدگیر اماکن ای دی تی ADT دارای قدرت تشخیص حرکت و وزن و حجم می باشد که قدرت تشخیص این چشمی دزدگیر و حساسیت خطا آن را به 0% رسانده است.

یک موضوعی که قابل توجه همکاران و مشتریان است گارانتی یک محصول می باشد که شرکت ADT و تنها نماینده وارد کننده این محصول یعنی شرکت کادوس دارای پشتیبانی و گارانتی پس از فروش بسیار قوی می باشد که در ادامه به این موضوع اشاره خواهیم کرد.

چشمی های دزدگیر ای دی تی ADT شامل 2 نوع کلی یعنی با سیم و بیسیم می باشد که نصاب با آنالیز شرایط مکانی و مورد مناسب را معرفی و پیاده سازی می کند. چشمی دزدگیر اماکن ADT دارای استاندارد های لازم می باشد و برای انواع آب و هوا های خاص مانند شمال کشور مناسب می باشد.

 

♦ ویژگی های سنسور حرکتی دزدگیر اماکن ای دی تی ADT

  • ولتاژ مورد نیاز 12 ولت DC
  • زاویه دید 140 درجه
  • طول دید 12 متر
  • دارای خروجی TAMPER جهت حفاظت از رادار
  • دارای خروجی NC
  • جامپر تنظیم پالس
  • دارای جامپر LED
  • دارای PIR تایوانی
  • گارانتی تعویض بی قید و شرط

در بازار ایران انواع چشمی های موجود دارای PIR چینی هستند که باعث ارسال سیگنال خطا به دستگاه می شوند و دزدگیر بدون شک با خطای بالا مواجه می شود این موضوع در چشمی های وزنی ADT ای دی تی مشاهده نمی شود و با قرار دادن PIR تایوانی و با کیفیت تعداد سیگنال های خطا به 0% رسیده است.

 

♦ قیمت چشمی وزنی باسیم دزدگیر اماکن ADT ای دی تی

قیمت چشمی وزنی ای دی تی کاملا طبق لیست شرکت وارد کننده به مشتریان عزیز ارائه می شود و تمامی نمایندگان در سرتاسر ایران وظیفه دارند طبق لیست ارائه شده به مشتریان قیمت را اعلام کنند، جهت راستی آزمایی و یکپارچه بودن قیمت در تمامی نمایندگی ها باکس لیست قیمت زیر توسط شرکت اصلی وارد کننده اپدیت و به روز می شود.

قیمت خرید آنلاین چشمی وزنی ADT ای دی تی

 

♦ گارانتی و خدمات پس از فروش چشمی وزنی ADT ای دی تی

نکته مهمی که در خرید چشمی باید توجه کرد گارانتی آن می باشد، به طور معمول چشمی های موجود در بازار ایران دارای گارانتی های شرکتی نیستند و با گارانتی های نا معتبر فروشکاهی تحویل مشتریان داده میشود. شرکت کادوس تنها وارد کننده چشمی ADT روی محصول خود 12 ماه گارانتی تعویض بی قید و شرط را گذاشته است که این موضوع بیانگر کیفیت بالای این محصول می باشد.

 

♦ خرید و نصب سنسور چشمی دزدگیر اماکن ای دی تی ADT

شما می توانید جهت خرید و نصب چشمی های دزدگیر اماکن ADT با شماره های مندرج در وب سایت آرینا یکی از نمایندگی های غرب مازندران چشمی ADT تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم جهت خرید و نصب این سنسور چشمی به شما ارائه شود.