قیمت دزدگیر منزل در چالوس

قیمت دزدگیر منزل در چالوس

هزینه نصب دزدگیر اماکن در چالوس
هزینه نصب دزدگیر اماکن در چالوس

از آنجایی که محیط منزل یک محیط حساس می باشد و بیشتر از دیگر اماکن هدف سارقان قرار می گیرد، نصب یک دزدگیر با کیفیت برای آن یکی امر ضروری به شمار می رود. دزدگیر منزل دارای انواع گوناگونی می باشد که به دنبال آن، قیمت دزدگیر منزل در چالوس نیز متفاوت است.

اگر چه هدف همه دزدگیرهای منزل مشخص است و وظیفه کنترل ورود و خروج افراد به داخل منزل را دارند و در صورت ورود و خروج غیر مجاز اطلاع رسانی می کنند، اما قابلیت ها و ویژگی های همه دزدگیرهای منزل یکسان نمی باشد و این ویژگی ها در دستگاه های مختلف، متفاوت است. از این رو می توان نتیجه گرفت که دلیل تنوع قیمت دزدگیر منزل در چالوس چیست.

در ادامه مطلب به مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت دزدگیر منزل در چالوس خواهیم پرداخت.

مطالعه مقاله بیشتر : دزدگیر اماکن در چالوس – فروش ، نصب دزدگیر ساختمان در چالوس

قیمت نصب دزدگیر اماکن در چالوس
قیمت نصب دزدگیر اماکن در چالوس

♦ برند دزدگیر اماکن

مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت دزدگیر منزل در چالوس، برند دزدگیر منزل می باشد. برندهای مختلفی از دردگیر منزل در بازار موجود می باشد که قیمت، کیفیت و ویژگی های آنها متفاوت است اما کارایی یکسان دارند. از مهم ترین برند های دزدگیر منزل می توان به موارد زیر اشاره کد:

_ دزدگیر منزل پارادوکس

_ دزدگیر منزل فایروال

_ دزدگیر منزل GMK

_ دزدگیر منزل سیماران

_ دزدگیر منزل سایلکس

برندهایی فوق از معتبر ترین برند های موجود در بازار ایران می باشند. قیمت دزدگیر منزل در چالوس در برند های مختلف نیز، متفاوت می باشد.

در این بین برند پارادوکس یک برند کاملا کانادایی می باشد که جز بهترین و پیشرفته ترین دزدگیرهای اماکن در جهان شناخته شده است. در کشور ما نیز نمایندگی های فروش این برند وجود داد. مجموعه آرینا یکی از معتبر ترین نمایندگی های فروش دزدگیر منزل پارادوکس در چالوس می باشد.

هزینه خرید دزدگیر اماکن در چالوس

♦ قابلیت های دزدگیر اماکن در چالوس

قابلیت های دزدگیر منزل از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت دزدگیر منزل در چالوس می باشد. دزدگیرهای سیم کارت خور که نسبل جدید دزدگیرهای منزل می باشند، دارای قابلیت های  بسیاری می باشند. منظور از قابلیت های دزدگیر اماکن موراد زیر می باشد:

_ قابلیت ذخیره چندین شماره برای تلفن کننده ها

_ اطلاع رسانی آتش سوزی

_ اطلاع رسانی نشت گاز شهری

_ خاموش و روشن کردن سیستم روشنایی

_ خاموش و روشن کردن سیستم سرمایشی و گرمایشی

و …

نمونه تصویر نصب دزدگیر اماکن در چالوس

♦ نوع دزدگیر اماکن

از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت دزدگیر منزل در چالوس، نوع دزدگیر منزل می باشد. به طور کلی سیستم دزدگیر اماکن به دو دسته دزدگیر اماکن بی سیم و دزدگیر اماکن با سیم تقسیم می شوند. کاربر با توجه به محیط مورد نظر خود، می تواند هر یک از این دو نوع دزدگیر اماکن را خریداری کند. عملکرد و کارایی این دو نوع دزدگیر برابر می باشد. می توان گفت تفاوت آن در کابل کشی و نحوه اتصال آنها می باشد.

 

برای اطلاع از قیمت دزدگیر منزل در چالوس می توانید با ما تماس بگیرید. موسسه آرینا یکی از معتبرترین شرکت های فعال در غرب استان مازندان می باشد که نمایندگی فروش بسیاری از برندهای دزدگیر اماکن، دوربین مداربسته و دیگر سیستم های امنیتی می باشد.

برای مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را در خصوص بهترین و مناسب ترین سیستم امنیتی دریافت نمایید.

آخرین ویدئو های آرینا