قیمت دوربین داهوا در رویان

قیمت دوربین داهوا در رویان

دوربین مداربسته در رویان

اگر به دنبال یک دوربین مداربسته با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشید، دوربین مداربسته در رویان یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین دوربین مداربسته برای اماکن مختلف می باشد.

احتمالا تاکنون نام کمپانی داهوا را بسیار شنیده اید. این کمپانی یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده دوربین مداربسته و دیگر سیستم های حفاظتی و نظارتی در جهان می باشد. این برند به دلیل کیفیت بالای محصولات خود توانسته از شهرت جهانی خوبی برخوردار شود و محصولات خود را به اغلب کشورها صادر کند.

 

قیمت دوربین داهوا در رویان و دیگر تجهیزات این برند با توجه به کیفیت و عملکرد خوبی که دارند، بسیار مناسب می باشد. تنوع محصولات و قیمت آن باعث شده شما بتوانید با هر میزان بودجه ای که در اختیار دارید، برای ساختمانتان دوربین خریداری کنید. همچنین شما می توانید با خرید پکیج دوربین مداربسته داهوا تا حدود زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

خرید دوربین مداربسته در رویان

 

عوامل موثر بر قیمت دوربین داهوا در رویان

عوامل زیادی بر قیمت دوربین داهوا در رویان تاثیر گذار است که مهم ترین آن عبارتند از:

_ کیفیت تصویر بالا و رزولوشن: دوربین های مداربسته دارای کیفیت تصویر و رزولوشن متفاوتی هستند. هرچه مگاپیکسل رزولوشن دوربین بالاتر باشد، قیمت آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود. اما این مورد به تنهایی نمی تواند بر قیمت دوربین داهوا در رویان تاثیر بگذارد.

_ نوع دوربین (دام، اسپید دام، بولت، صنعتی، مینیاتوری و …): هر یک از این دوربین ها با به دلیل تفاوتی که در ساختار و عملکردشان وجود دارد، قیمت های متفاوتی دارند.

_ قابلیت های دوربین (دید در شب، تشخیص چهره، تشخیص حرکت، مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و …): هر چه دوربین مداربسته ای که انتخاب می کنید به این قابلیت ها مجهز تر باشد، قیمت آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود. باید به این نکته نیز توجه داشت که برد دوربین های دید در شب همه دوربین ها یکسان نمی باشد. هرچه برد آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

 

فروش دوربین مداربسته در رویان

 

_ ضد نور بودن: تکنولوژی ضد نور یا WDR باعث می شود زمانی که دوربین ها روبروی پنجره و یا هر منبع نور دیگری نصب می شود، خودشان را با نور زیاد تطبیق دهند و تصاویر واضحی ارائه دهند. دوربین هایی که دارای این قابلیت می باشند، نسبت به دوربین های فاقد تکنولوژی ضد نور گران تر می باشند.

_ نوع لنز: دوربین مداربسته داهوا دارای دو نوع لنز ثابت و متغیر می باشد. شما با استفاده از لنز متغیر می توانید به اندازه ای که می خواهید بر روی تصویر زوم کنید. قیمت دروربین داهوا که مجهز به لنز متغیر هستند، گران تر از دوربین های لنز ثابت می باشد. چنانچه به قابلیت زوم کردن دوربین نیازی ندارید، می توانید با هزینه کمتر، دوربین با لنز ثابت را خریداری کنید.

موارد فوق عمده ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوربین داهوا در رویان می باشد. هرچه قابلیت های دوربین مداربسته بیشتر باشد، قیمت آن نیز تغییر و افزایش پیدا خواهد کرد.

قیمت دوربین مداربسته در رویان

 

لیست قیمت دوربین داهوا در رویان را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت آرینا که یکی از معتبرترین نمایندگی فروش دوربین مداربسته در غرب استان مازندران می باشد، همواره قیمت بروز محصولات داهوا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش ما از قیمت دوربین داهوا در رویان اطلاع پیدا کنید.

 

 

آخرین ویدئو های آرینا