نمایندگی فروش و نصب دوربین مداربسته OPLUS اُپلاس

خرید دوربین مداربسته OPLUS اُپلاس

شرکت OPLUS اُپلاس فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ به عنوان وارد کننده دوربین مداربسته آغاز نموده است. شرکت اُپلاس OPLUS همواره با انجام تحقیقات مختلف تلاش می نماید محصولات خود را بر پایه آخرین دستاوردها و استاندارهای بین المللی وارد و در اختیار مشتریان قرار دهد.

خرید دوربین مداربسته OPLUS اُپلاس

 

کیفیت تصویر عالی دوربین مداربسته OPLUS اُپلاس

آرینا ارائه دهنده دوربین های با کیفیت تصویر فوق العاده و بهترین عملکرد در 24 ساعت شبانه روز در محیط های باز و بسته می باشد که برای مکان هایی که نیاز به دقت و حساسیت وجود دارد، مناسب می باشد. از مهم ترین ویژگی های این دوربین های مداربسته، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تشخیص چهره بسیار با کیفیت؛

ضد آب و ضد رطوبت (کاملاً سازگار با آب و هوای شمال کشور)

کیفیت بالای تصویر در سیاهی مطلق شب بدون نور

دید در شب بسیار عالی و …

 

گارانتی دوربین مداربسته اُپلاس OPLUS

انتقال تصویر دوربین مداربسته OPLUS اُپلاس

تکنسین آرینا پس از نصب دوربین مدار بسته اُپلاس ، انتقال تصویر بر روی تلفن همراه و یا تبلتتان را به صورت کاملا رایگان انجام خواهند داد. شما از این طریق می توانید به راحتی و از هرجای دنیا،در مکان مورد نظرتان را که در آن دوربین مداربسته نصب کرده اید، نظارت کنید.

 

نمایندگی اُپلاس OPLUS موسسه حفاظتی آرینا

خدمات پس از فروش مربوط به پشتیبانی اُپلاس، یکی از مهم ترین خدمات شرکت آرینا می باشد که آن را از دیگر مجموعه های حفاظتی متمایز می کند. این شرکت با سابقه درخشان در سال های اخیر در شهر و شهرهای مجاور، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

مجموعه بزرگ آرینا پس از نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته OPLUS اُپلاس ، متعهد به پشیبانی و خدمت رسانی به شما خریداران محترم می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با مجموعه تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش آرینا لذت ببرید.

 

انتقال تصویر دوربین مداربسته OPLUS اُپلاس

 

قیمت مناسب و مطابق با قیمت شرکت تولید کننده اُپلاس OPLUS

قیمت تمامی دوربین های OPLUS و تجهیزات مربوط به نصب و راه اندازی دوربین مداربسته توسط شرکت آرینا، مطابق با لیست قیمت شرکت تولید کننده اُپلاس و بدون واسطه می باشد. شما خریداران محترم می توانید جهت خرید دوربین مداربسته اُپلاس OPLUS ، با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید و بصورت آنلاین از قیمت ها مطلع شوید و پیش فاکتور بروز خرید دوربین مداربسته OPLUS را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

 

گارانتی دوربین مداربسته اُپلاس OPLUS

شرکت اُپلاس یکی از معتبرترین شرکت های تولیدی طی سالهای اخیر در زمینه تولید دوربین های مداربسته بوده ، شناسایی و حل مشکل سیستم های نظارتی و امنیتی از جمله مسائلی است که برای هر کاربری از درجه اهمیت بالایی برخوردار است . شرکت OPLUS محصولات خود را با ۳۶ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش ارائه می کند. این شرکت خدمات منظم و برنامه ریزی دقیق در طول تعمیر و آماده سازی تا تحویل به مشتری را در راس برنامه خود قرار داده است همچنین درجهت سهولت کار همکاران اقدام به راه اندازی سامانه پیامکی و وب سرویس نموده است که همکاران می توانند مراحل خدمات پس از فروش کالای خود را به صورت آنلاین پیگیری نمایند.