خرید و فروش آژیر تک صدا دزدگیر اماکن فایروال در نشتارود

خرید و فروش آژیر تک صدا در نشتارود ، لیست قیمت آژیر تک صدا در نشتارود ، ارزانترین قیمت بلندگو تک صدا در نشتارود، بلندگو دزدگیر اماکن تک صدا در نشتارود

 

خرید آژیر تکصدا دزدگیر اماکن در نشتارود

نام دیگر آژیر تک صدا آژیر شیپوری در نشتارود می باشد ، صدای این آژیر به صورت یک نواخت و شبیه به آژیر خودرو می باشد البته با صدایی بلند تر ، توان آژیر تک صدا در نشتارود 45 وات و 20 وات می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد ، این محصول وارداتی ساخت چین فروش بسیار بالایی در بازار دزدگیر اماکن در نشتارود دارد زیرا مناسب برای انواع مکان های مسکونی ، تجاری ، اداری و … می باشد.

خرید آژیر تکصدا دزدگیر اماکن در نشتارود

انتخاب آژیر دزدگیر اماکن مسکونی در نشتارود

در زمان انتخاب یک آژیر مناسب باور های اشتباهی وجود دارد که هرچه آژیر بزرگتر باشد صدای آن بیشتر است در صورتی که این موضوع صحت ندارد زیرا توان خروجی آژیر تکصدا در نشتارود اهمیت دارد.

در تمامی دستگاه های دزدگیر اماکن در نشتارود و آژیر خودرو ها تک صدا زدن آژیر به معنای فعال سازی و 2 صدا زدن آن به معنی غیر فعال سازی آن می باشد.

نمایندگی خرید آژیر تک صدا در نشتارود

مشخصات فنی بلندگوی تکصدا فایروال در نشتارود

  • جنس بدنه: فایبر گلاس
  • نوع کاربری: دزدگیر اماکن
  • اندازه طول: 100 میلیمتر
  • نوع اتصال: با سیم
  • ولتاژ ورودی: 12 ولت مستقیم
  • توان مصرفی: 45 وات و 20 وات
  • جنس پایه : فلزی
  • جریان مصرفی: 1200 میلی آمپر

نصب بلندگوی تک صدا به دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن در نشتارود

بر روی برد دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن دو گزینه SP به معنی اسپیکر و Siren وجود دارد ، بلندگو تکصدا باید به Siren متصل شود در صورتی که شما به اشتباه بلندگوی تک صدا را اسپیکر وصل کنید باعث سوختن آن خواهید شد.

خرید و فروش بلندگوی تکصدا در نشتارود

نمایندگی خرید آژیر تک صدا در نشتارود

موسسه حفاظتی آرینا نماینده رسمی شرکت فایروال و برند های معتبر وارد کننده آژیر های تکصدا در نشتارود می باشد و آرینا بزرگترین انبار موجود از این محصول پر طرفدار دزدگیر اماکن را در نشتارود دارد.

مشاوره در خرید آژیر تکصدا در نشتارود

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش آژیر های تکصدا ، پیزو و … با کارشناسان آرینا با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل نمایید.