نمایندگی خرید و فروش جک درب برقی بلانکو Blanco در چالوس

خرید جک درب اتوماتیک بلانکو در چالوس، فروش جک درب پارکینگی بلانکو Blanco در چالوس، قیمت جک درب برقی بلانکو در چالوس، نمایندگی فروش جک اتوماتیک بلانکو در چالوس

 

خرید و فروش جک اتوماتیک بلانکو Blanco در چالوس

خرید و فروش جک اتوماتیک بلانکو Blanco در چالوس

می توان گفت جک BLANCO بلانکو موجود در نمایندگی چالوس یک جک درب برقی جدید در بازار ایران می باشد. بلانکو BLANCO یک برند اسپانیایی است.قدرت بسیار خوب و کیفیت عالی جک BLANCO بلانکو یکی از دلایل فروش خوب بلانکو در نمایندگی چالوس می باشد. همچنین سازگاری خوب این برند با شرایط جوی ایران باعث شده است تا این محصول سهم بسیار خوبی از بازار ایران را توسط بلانکو ایران نصیب خود نماید. مهمترین آیتم داشتن ظاهری مقاوم در برابر رطوبت و گرد غبار می باشد.

گارانتی جک درب برقی بلانکو موجود در نمایندگی چالوس

گارانتی 3 ساله بلانکو ایران یکی از پارامترهای بسیار مهم در انتخاب این برند درب اتوماتیک هست. به عبارتی وقتی جک آسیب دید، نصاب مصرف کننده این جک را باز می کند و برای شرکت ارسال می نماید.

خرید و فروش جک بلانکو در چالوس

مزایای خرید جک درب برقی بلانکو از نمایندگی چالوس

گارانتی سه ساله، کیفیت بالا، طول عمر بالا، قیمت مقرون به صرفه این کالا و متعلقات کامل پک درب برقی بلانکو BLANCO موجود در نمایندگی چالوس از جمله مزایای مورد توجه مصرفه کننده است از طرفی نوع طراحی جک بلانکو BLANCO باعث شده است تا طریقه نصب این جک پارکینگ بسیار راحت باشد و با اینکه این برند به تازگی وارد ایران شده و مزیت جا افتادن برند در بازار را ندارد اما از فروش خوبی در نمایندگی چالوس برخوردار است.

انواع جک های برقی بلانکو موجود در نمایندگی چالوس

  • خرید و فروش درب اتوماتیک Blanco بلانکو مدل هرا HERA در چالوس

درب اتوماتیک Blanco بلانکو مدل هرا HERA با توان جابجایی هر لنگه درب تا وزن 400 کیلوگرم و طول 4 متر با ولتاژ 220 ولت برای امکان مسکونی و صنعتی با تردد بالا مناسب است. جک پارکینگی بلانکو مدل هرا (Belanco Hera)  نمایندگی چالوس، در دو مدل Hera1 و Hera2 به بازار عرضه شده است. مدل Hera1 برای دربهای با طول هر لنگه 4 متر و وزن هر لنگه 400 کیلوگرم و مدل Hera2 تا طول هر لنگه درب 4متر و نیم و وزن هر لنگه 500 کیلوگرم هر دو مدل برای دربهای با وزن سنگین و تردد بالا مناسب هستند.

  • فروش و خرید جک ریلی بلانکو مدل زئوس در چالوس

جک ریلی بلانکو مدل زئوس موجود در نمایندگی چالوس، برند این جک اسپانیایی است. جک ریلی بلانکو برای درب های اتوماتیک ریلی سنگین با تردد نسبتا رو به بالا طراحی شده است. و با توجه به توانایی جا به جایی با وزن بالا قابلیت حمل درب تا طول 25 متر را نیز دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های ظاهری این جک، داشتن ظاهری مقاوم در برابر رطوبت و گرد غبار میباشد. و همچنین به منظور جلوگیری از برخورد درب ها به یکدیگر و ایجاد سروصدا و خرابی، سیستم به گونه ای عمل میکند که قبل از اینکه درها کامل بسته شوند، سرعت را کاهش میدهد تا از بروز موارد و مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

قیمت جک درب برقی بلانکو موجود در نمایندگی چالوس

جک بلانکو BLANCO موجود در نمایندگی چالوس یک جک میان رده بین جکهای ایرانی و خارجی مانند ایتالیایی از لحاظ قیمت می باشد. و این موضوع سبب استقبال کاربران مصرف کننده شده است. در واقع با خرید جک پارکینگی بلانکو ار نمایندگی چالوس، صاحب یک جک پارکینگی خارجی با کیفیت بالا و  قیمت مناسب میشوید.پ

قیمت جک درب برقی بلانکو موجود در نمایندگی چالوس

لیست قیمت جک درب کنترلی بلانکو از نمایندگی چالوس

برای دریافت مشاوره رایگان و لیست قیمت درب کنترلی بلانکو میتوانید با شماره موجود در سایت تماس حاصل نمایید . و همچنین می توانید از نصابان حرفه ایی تیم آرینا برای نصب جک درب کنترلی بلانکو موجود در نمایندگی چالوس کمک بگیرید.