نمایندگی خرید و فروش جک درب برقی یال در رویان

خرید جک درب پارکینگی یال در رویان، فروش و نصب جک برقی یال در رویان، خرید جک درب اتوماتیک یال در رویان، قیمت جک برقی بازویی یال در رویان

 

نمایندگی خرید و فروش جک درب برقی یال در رویان

کمپانی یال یک کمپانی ایرانی میباشد که از سال 1383 فعالیت خود را در زمینه تولید جک پارکینگ با کیفیت مطلوب و صد در صد ایرانی آغاز کرد. از جمله محصولات کمپانی ایرانی یال موجود در نمایندگی رویان میتوانبم به جک های بازویی و جک های ریلی اشاره کرد. در ادامه به بررسی این محصولات میپردازیم.

خرید جک درب اتوماتیک یال در رویان

خرید و فروش جک های بازویی یال در نمایندگی رویان

انواع جک های بازویی یال موجود در نمایندگی رویان X1  ، X2 ، پرایم 1 ، پرایم 2 ، پرایم 3 است.

جک بازویی یال مدل X1 موجود در نمایندگی رویان، با توجه به قدرت موتور بالایی که دارد، مناسب برای درب های بزرگ است که هر لنگه شان به طول 4 متر و وزن 400 کیلوگرم باشد. مدل X1 دارای سیستم خلاص کن دستی در شرایط قطع برق بوده و در واقع جک پارکینگی یال مدل X1 برای منازل مسکونی بسیار مناسب بوده زیرا تردد کمی دارد.

محتویات پکیج درب اتوماتیک یال مدل X1

  • دوعدد بازو جک یال
  • دوعدد ریموت کنترل
  • یک عدد فلاشر سر درب جهت هشدار
  • برد یا مدارفرمان یال بهمراه باکس
  • یک جفت چشمی یا فتوسل جهت ایمنی
  • سایر براکت ها و یراق آلات نصب

فروش جک درب برقی یال در رویان

ویژگی های جک پارکینگی یال مدل X2 موجود در نمایندگی رویان، همانند جک پارکینگی هم کلاس خود X1 ، بیشتر برای درب باز کن های خانگی و آپارتمانی طراحی و تولید کرده اند. دو ویژگی بارز در این مدل جک موجب شده که آن را بیشتر یک درب بازکن خانگی و مسکونی بدانیم،

  • درب اتوماتیک یال مدل X2 قادر است چیزی حدود 5 تا 10 بار (بسته به سرعت باز و بسته شدن درب) در ساعت از خود تردد داشته باشد. این میزان تردد عموما برای یک منزل مسکونی و آپارتمانی و یا یک اداره متوسط و کوچک مناسب است.
  • جک پارکینگی یال مدل X2، با توجه به اینکه برای مکان های پرتردد از لنگه های 5 متری استفاده می شود. جک پارکینگی یال مدل X2 توانایی توانایی تحمل هر لنگه 450 کیلو گرمی (حداکثر 4 متری) را دارد.

خرید و فروش جک درب پارکینگی یال در رویان

از دیگر ویژگی های یال جک پارکینگی یال مدل X2 میتوان به، بازوی قفل شونده مقاوم در برابر فشار مخالف بدون نیاز به نصب قفل برقی، طول شفت 30 سانتیمتر مناسب دربهای دو لنگه، ظاهر زیبا و مدار فرمان بسیار کارا، قدرت مناسب تا 350 کیلو گرم، اشاره کرد.

از جمله عوامل موثر در خرید و فروش بالای جک پارکینگی یال مدل X1 و X2 در نمایندگی رویان، قیمت مناسب و رقابتی و همچنین گارانتی سه ساله این محصولات است.

جک پارکینگی یال مدل پرایم P1 برای ساختمان ها با تردد بالا بسیار مناسب است و از عملکرد خوبی برخوردار می باشد. این نوع درب های اتوماتیک قابلیت نصب بر روی درب هایی با وزن 600 کیلو گرم را دارد.

حداکثر وزن قابل جا به جایی جک پارکینگی یال مدل پرایم P2، 500 کیلوگرم است. بنابراین به راحتی می توان نتیجه گرفت این جک پارکینگ توانایی جابه جایی درب هایی عریض با طولی تا 4 متر را دارد. بصورت کلی میتوان گفت که این محصول، توانایی جا به جایی و باز کردن درب هایی تا طول 8 متر و وزن 1000 کیلوگرم را خواهد داشت. باتوجه به قدرت بالای موتور و شفت بلندی که دارد، این درب برای محیط‌های پرتردد قابل استفاده است.

نصب و راه اندازی جک درب اتوماتیک برقی یال در رویان

گارانتی درب اتوماتیک یال مدل پرایم P1 و مدل پرایم P2 در نمایندگی رویان

از الزامات خرید اجناس گارانتی به حساب می آید. با توجه به کیفیت قطعات شرکت یال برای اطمینان خاطر مخاطبان و مشتریان، گارانتی 5 ساله برای مدل P1 و مدل P2 در نظر گرفته است که در واقع به مشتریان خود اطمینان می دهد که نگرانی بابت خراب شدن این درب نداشته باشند.

لیست قیمت جک درب کنترلی یال در رویان

برای دریافت مشاوره رایگان و لیست قیمت درب کنترلی یال میتوانید با شماره موجود در سایت تماس حاصل نمایید. و همچنین می توانید از نصابان حرفه ایی تیم آرینا برای نصب جک درب کنترلی یال موجود در نمایندگی رویان کمک بگیرید.