خرید و فروش جک درب کنترلی پارکینگ تابا در نمک آبرود

خرید درب اتوماتیک در نمک آبرود، فروش جک برقی تابا الکترونیک در نمک آبرود،خرید و فروش جک درب کنترلی تابا در نمک آبرود، خرید جک در پارکینگی تابا الکترونیک در نمک آبرود

 

نمایندگی خرید و فروش جک درب کنترلی تابا Taba در نمک آبرود

تابا شرکتی شناخته شده و معتبر است، و یکی از موفق ترین برندهای ایرانی می باشد، پیش از این شرکت تابا در زمینه آیفون تصویری فعالیت داشته، توانسته با تولید جک درب پارکینگ کیفیت مطلوبی را وارد بازار کند.

فروش جک درب کنترلی تابا Taba در نمک آبرود

محصولات تابا موجود در نمایندگی نمک آبرود،کیفیتی هم سطح محصولات خارجی و چه بسا بهتر دارد که دارای قیمت اقتصادی مناسب و مقرون به صرفه است.

قیمت جک درب کنترلی Taba تابا در نمایندگی نمک آبرود

جک پارکینگ تابا Taba موجود در نمایندگی نمک آبرود با گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین با قیمتی رقابتی در سطح کشور به فروش می رسد، از ویژگی های قابل توجه جک برقی تابا این است که در عرض کمتر از 1 ثانیه باز خواهد شد، همچنین این مدل جک پارکینگ  Fast close محسوب میشود، بدین معنی که پس از عبور از مقابل چشمی درب پارکینگ سریعا بسته خواهد شد. در مجموع قیمت جک درب اتوماتیک تابا، نسبت به عملکرد فوق العاده آن به عنوان یک جک پارکینگی ایرانی مقرون به صرفه می باشد.

خرید جک درب کنترلی تابا با گارانتی در نمک آبرود

پس از قیمت و کیفیت، گارانتی از مهم ترین فاکتورهای فروش هر محصول محسوب میشود.کمپانی تابا جهت آسایش خیال مشتریان خود برای جک های درب کنترلی گارانتی 18 ماهه را در نظر گرفته است. همچنین از لحاظ خدمات پس از فروش نیز شرکت تابا سعی در جلب رضایت مشتریان خود داشته است.

خرید جک درب کنترلی تابا با گارانتی در نمک آبرود

مزایای خرید جک درب کنترلی تابا Taba از نمایندگی نمک آبرود

  • مدار فرمان فلزی (مقاومت بی نظیر) ، که حتی در جک های خارجی هم به چشم نمی خورد.
  • زمان پاسخگویی مناسب در عملکرد
  • گارانتی 18 ماهه .
  • مجهز به مدار هوشمند و باکس PVC که دارای قفل می باشد و امکان دسترسی به افراد بیگانه را محدود میکند.
  • قابلیت حذف ریموت در صورت مفقود شدن یا خراب شدن ریموت.
  • مجهز به نمایشگر ال سی دی است که امکان نمایش عملکرد دستگاه را نشان می دهد.

معرفی مدل های موجود جک درب کنترلی تابا Taba در نمایندگی نمک آبرود

جک پارکینگی تابا مدل TSG-9011 DC و جک پارکینگی تابا مدل TSG-9311 از مدل های پرفروش جک درب کنترلی تابا Taba در نمایندگی نمک آبرود هستند.

جک درب کنترلی تابا TABA در نمک آبرود

  • خرید و فروش جک پارکینگی تابا مدل TSG-9011 DC

کیفیت و قیمت مناسبی دارد. جک تابا 9011 با ولتاژ 24 ولت DC بهترین گزینه است. زیرا این جک برای درب هایی با وزن 400 کیلو هر لنگه با طول2.5 را دارد. دارای تردد 60 بار در شبانه روز می باشد در ضمن در هنگام برخورد با مانع توقف می کند.

  • فروش و خرید جک پارکینگی تابا مدل TSG-9311

این مدل از جک پارکینگی تابا علاوه بر ویژگی های TSG-9011 DC ، در کمتر از یک ثانیه باز و بسته می شود. و همچنین دارای توان 230 وات با موتور 220 ولت می باشد.

لیست قیمت جک درب کنترلی تابا TABA در نمک آبرود

برای دریافت مشاوره رایگان و لیست قیمت درب کنترلی تابا TABA می توانید با شماره موجود در سایت تماس حاصل نمایید . و همچنین می توانید از نصابان حرفه ایی تیم آرینا برای نصب جک درب کنترلی تابا TABA موجود در نمایندگی نمک آبرود کمک بگیرید.