نمایندگی خرید و فروش جک درب کنترلی میلان در کلارآباد

خرید جک درب برقی میلان MILAN در کلارآباد، خرید جک درب اتوماتیک میلان در کلارآباد، فروش و نصب جک درب پارکینگی MILAN در کلارآباد، لیست قیمت جک اتوماتیک میلان در کلارآباد

 

نمایندگی خرید و فروش جک درب کنترلی میلان در کلارآباد

یکی از پرفروش ترین جک های پارکینگی موجود در نمایندگی کلارآباد ایران جک درب کنترلی میلان Milan است. که متریال آن تماما ایتالیایی بوده و توسط کمپانی میلان در ایران مونتاژ می شود. از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به پروتکو ایتالیا دارد، کیفیت بالا و قیمت مناسب محبوبیت این محصول را در بین مشتریان دو چندان کرده است.

نمایندگی خرید و فروش جک درب کنترلی میلان در کلارآباد

قیمت جک درب کنترلی میلان Milan در نمایندگی کلارآباد

جک درب پارکینگی میلان Milan موجود در نمایندگی کلارآباد، در واقع یک جک پارکینگی مونتاژ شده ایتالیایی با طراحی ظریف و متریالی بسیار عالی، مستحکم و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف است. جک درب پارکینگ میلان Milan با این همه مزایا، قیمت مناسب و رقابتی در بازار دارد.

گارانتی و خدمات پس از فروش جک درب کنترلی میلان Milan در کلارآباد

از مهم ترین فاکتورهای فروش برای کمپانی ها و خرید برای مشتریان گارانتی میباشد، کمپانی میلان با گارانتی بلند مدت 30 ماهه به منظور تضمین کیفیت محصول و رضایت مشتریان این اطمینان خاطر را به آنها داده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش جک درب کنترلی میلان Milan در کلارآباد

مزایای جک درب کنترلی میلان Milan در نمایندگی کلارآباد

طراحی ظریف و بدنه مستحکم جک درب پارکینگی میلان Milan موجود در نمایندگی کلارآباد، یکی از دلایل محبوبیت این جک بین مشتریان و نصابان میباشد. همچنین قابلیت کارکرد دمایی این درب اتوماتیک  در بازه ی منفی 20 درجه تا مثبت 55 درجه مهیا است. جنس بدنه این محصول از آلومینیوم است و شفت ها برای کارایی بهتر با لایه ای از کروم پوشیده می شوند که ضد زنگ است و در شرایط آب و هوایی مختلف اختلالی در عملکرد آن بوجود نمی آید. با خرید جک درب پارکینگ میلان از نمایندگی کلارآباد می توانید از لوازم جانبی آن که برای نصب و راه اندازی اولیه به کار می رود نیز بهره مند شوید که شامل موارد زیر می باشد:

  • دوعدد بازوو جک
  • دوعدد ریموت کنترل
  • یک عدد فلاشر سر درب
  • برد و مدارفرمان
  • یک جفت چشمی یا فتوسل
  • دفترچه راهنما نصب

معرفی مدل های جک میلان موجود در نمایندگی کلارآباد

تدبیری برای سهولت باز و بسته شدن در بدون دخالت دست سبب پیدایش جک های پارکینگی شد. جک پارکینگی میلان موجود در نمایندگی کلارآباد با طراحی زیبا و بدنه ی مستحکم برای درب های دو لنگه طراحی شده که از لحاظ فنی درب هایی با وزن 350 کیلوگرم و طول حداکثر 3.50 متر را باز می نماید، برد مدارفرمان میلان به گونه ای طراحی شده که از تمامی عملکردهای سیستم درب اتوماتیک پشتیبانی میکند و درب را بصورت تک لنگه، دولنگه باز می نماید.

معرفی مدل های جک میلان موجود در نمایندگی کلارآباد

از دیگ ویژگی های قابل توجه جک پارکینگی میلان موجود در نمایندگی کلارآباد، سیستم تشخیص مانع این جک است.در مواقعی که به هر علت  ورود و خروج با تاخیر انجام می شود باعث می شود عملکرد جک به صورت معکوس شود و به مانع برخورد ننماید.

خرید و فروش مدل های پرفروش جک پارکینگی میلان Milan در نمایندگی کلارآباد

از مدل های پرفروش جک درب کنترلی میلان موجود در نمایندگی کلارآباد :

  • جک برقی میلان موهست4 (جک میلان 400)

جک میلان موهست4(جک میلان 400)  برای درب های پارکینگ تا وزن 350 کیلوگرم و تا طول 2.75 متر مناسب است. هر لنگه درب و کورس بازو 445 میلیمتر و شفت 40 سانتی متر تا زاویه 110 را دارد، زمان باز شدن درب پارکینگ به مدت 22 ثانیه طول خواهد کشید.

  • جک برقی میلان موهست5 (جک میلان 500)

جک برقی میلان موهست5 (جک میلان 500) برای درب های پارکینگ تا وزن 250 کیلوگرم و تا طول 3.50 متر مناسب است. هر لنگه درب و کورس بازو 545 میلیمتر تا زاویه 110 را دارد، زمان باز شدن درب پارکینگ به مدت 27 ثانیه طول خواهد کشید.

لیست قیمت جک درب کنترلی میلان از نمایندگی کلارآباد

  • جک برقی میلان موهست6 (جک میلان 600)

جک برقی میلان موهست6 (جک میلان 600) برای درب های پارکینگ تا وزن 250 کیلوگرم و تا طول 4 متر مناسب است. هر لنگه درب و کورس بازو 645 میلیمتر تا زاویه 110 را دارد، زمان باز شدن درب پارکینگ به مدت 32 ثانیه طول خواهد کشید.

لیست قیمت جک درب کنترلی میلان از نمایندگی کلارآباد

برای دریافت مشاوره رایگان و لیست قیمت درب کنترلی میلان میتوانید با شماره موجود در سایت تماس حاصل نمایید . و همچنین می توانید از نصابان حرفه ایی تیم آرینا برای نصب جک درب کنترلی میلان موجود در نمایندگی کلارآباد کمک بگیرید.