خرید و فروش بیم خطی دزدگیر اماکن در مرزن آباد

خرید چشمی بیم خطی لیزری در مرزن آباد، لیست قیمت بیم خطی دزدگیر اماکن در مرزن آباد، فروش بیم خطی لیزری 20 ، 60 و 100 متری در مرزن آباد، مشاوره در خرید چشمی بیم خطی در مرزن آباد

خرید و فروش بیم خطی در مرزن آباد
خرید و فروش بیم خطی در مرزن آباد

خرید و فروش بیم خطی لیزری در مرزن آباد

بیم خطی چیست ؟ سنسوری است که به صورت جفت کار گذاشته می شود که یکی از انها فرستنده و دیگری گیرنده می باشد به این صورت یک خط فرضی ایجاد می شود که هر زمان این خط فرضی قطع شود سیگنال به دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن داده می شود و باعث به صدا در آمدن آژیر می شود.

بیم خطی انواع مختلفی دارد؟ بله بیم های خطی انواع مختلفی دارند یکی از این تفاوت ها به متراژ برد آنها است که شامل بیم خطی های 20 متری ، 100 متری ، 200 متری و 250 متری است.

یکی از تفاوت های بیم خطی بیم خطی میله ای است که برد آن 60 متر می باشد ، این بیم خطی 4 خط فرضی ایجاد میکند که مانند یک دیوار می ماند.

لیست قیمت فروش بیم خطی در مرزن آباد
لیست قیمت فروش بیم خطی در مرزن آباد

انتخاب بیم خطی و یا حفاظ فلزی ؟

داشتن حفاظ فلزی و روش های سنتی بسیار قدیمی شده است از همین رو با روش های بسیار ساده و ابتدایی می توان آن را از سر راه برداشت، این ابزار های بسیار ساده با قیمت های بسیار کم در بازار موجود هستند و تهیه آن برای سارق هزینه زیادی ندارد از این رو با پیشرفت روش های سارقین باید یک قدم جلو تر از انها باشیم تا امنیت را فراهم کنیم ، سارقین برای عبور از حفاظ های فلزی از ابزاری همچون هوابرش ها و یا از جک استفاده میکنند که بدون هیچ فشار بدنی حفاظ را از بین خواهند برد ،بیم خطی می تواند یک راه بسیار مناسب برای حفظ امنیت ورودی ها مانند درب و پنجره باشد زیرا عبور از آن باعث ایجاد پالس برای دستگاه مرکزی و کشیده شدن آژیر می شود ، اگر سارق تصمیم به قطع کردن بیم ها کند دستگاه باز آژیر خواهد کشید که این موضوع امنیت کار را چندین برابر می کند.

فروش و خرید انواع بیم خطی در مرزن آباد
فروش و خرید انواع بیم خطی در مرزن آباد

اطلاعات فنی در مورد چشمی بیم خطی در مرزن آباد

چشمی های خطی لیزری در مرزن آباد مقاوم در برابر رطوبت، گرما ، گرد و غبار و دارای استاندارد IP67 میباشند پس با آب و هوای بارانی شهر مرزن آباد مشکلی ندارند . سنسور های خطی مجهز به جامپر هستند پس نگران از بین بردن و سرقت آن نباشید. حساسیت بیم های خطی در مرزن آباد قابل تنظیم حساسیت می باشند پس آژیر مزاحم کمتری خواهید داشت. لیزر این بیم ها به صورت مستقیم است و نباید در بین آنها شئ مزاحمی وجود داشته باشد.شما می توانید چند بیم خطی را در کنار هم استفاده کنید و این موضوع مشکلی به وجود نمی آورد. قابلیت اتصال به تمام دستگاه های دزدگیر اماکن بازار مانند فایروال ، کلاسیک ، سایلکس ، جی ام کا و …. که زون با سیم را ساپورت می کنند ( در بستر کابل بیم خطی به دستگاه دزدگیر متصل می شود). 

مشاوره در زمینه خرید و فروش سنسور بیم خطی در مرزن آباد
مشاوره در زمینه خرید و فروش سنسور بیم خطی در مرزن آباد

لیست قیمت خرید بیم خطی دزدگیر اماکن در مرزن آباد

موسسه حفاظتی آرینا نماینده رسمی شرکت های وارد کننده بیم خطی در مرزن آباد می باشد ، از همین رو قیمت های بیم خطی در مرزن آباد به قیمت لیست وارد کننده در تهران می باشد و شما می توانید با بهترین قیمت و بهترین کیفیت بیم های خطی لیزری اورجینال را در مرزن آباد تهیه نمایید.

مشاوره در خرید سنسور خطی لیزری دزدگیر در مرزن آباد

جهت خرید و فروش چشمی بیم خطی و دریافت مشاوره رایگان می توانید با تماس با شماره های درج شده در وب سایت با مشاورین موسسه حفاظتی آرینا در مرزن آباد تماس حاصل نمایید و از قیمت های روز بیم خطی در مرزن آباد مطلع شوید.