خرید و فروش مگنت بی سیم و با سیم فایروال در کلارآباد

خرید مگنت فایروال در کلارآباد، خرید و فروش مگنت با سیم در کلارآباد، مگنت دزدگیر اماکن در کلارآباد، لیست قیمت مگنت باسیم و بی سیم دزدگیر اماکن در کلارآباد، فروش مگنت فایروال FireWall بی سیم و باسیم در کلارآباد

 

خرید مگنت بی سیم و باسیم دزدگیر اماکن در کلارآباد

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مگنت در کلارآباد چگونه کار می کند ، همانطور که میدانید مگنت به معنی آهن ربا می باشد و همین گونه هم کار می کند ، مگنت ها به دو صورت با سیم و بی سیم در کلارآباد موجود هستند ، مگنت ها از 2 قسمت تشکیل شده اند یک قسمت برد اصلی و قسمت دیگری آهن ربا می باشد ، در صورتی که سیستم مرکزی دزدگیر فعال باشد و آهن ربا از قسمت برد مگنت جدا شود پالس به دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن ارسال و سیستم شروع به آژیر کشیدن می کند.

خرید و فروش سنسور بی سیم فایروال در کلارآباد

مکانیزم کار کرد بسیار ساده مگنت باعث شده است که خطا در این محصول جانبی دزدگیر اماکن جذاب بسیار پایین یا 0% باشد ، البته باید این را بدانید کیفیت مگنت به کار رفته در پروژه بسیار اهمیت دارد، کاربرد مگنت بیشتر روی درب ها یا پنجره های ورودی و یا وسایل بسیار مهم و سنگین مانند گاو صندوق می باشد.

خرید و فروش مگنت دزدگیر اماکن باسیم فیروال در کلارآباد

مگنت به وسیله سیم 2 زوج باید به دستگاه مرکزی برسد و به یکی از زون های دستگاه متصل شود، در خیلی از مواقع قابلیت کابل کشی وجود دارد و تکنسین نصب سیستم های حفاظتی در کلارآباد قادر به رساندن کابل به مکان مورد نظر می باشد.

خرید و فروش مگنت با سیم فایروال در کلارآباد

خرید و فروش مگنت دزدگیر اماکن بی سیم فایروال FireWall در کلارآباد

گاهی اوقات قابلیت کابل کشی به دلیل بد بودن مسیر پنجره یا درب و … و یا زیبا تر شدن کار نیاز است از مگنت های بی سیم در کلارآباد استفاده شود ، یکی از با کیفیت ترین مگنت بی سیم های بازار ایران مگنت بی سیم فایروال در کلارآباد می باشد ، مگنت بی سیم فایروال از یک باطری 23 آمپری تغذیه می کند که به صورت بی سیم فرکانس ها را به دستگاه مرکزی ارسال می کند ، فرکانس این مگنت ۳۱۵MHZ  می باشد.

قیمت فروش مگنت باسیم و بی سیم در کلارآباد

قیمت های ارائه شده در آرینا کلارآباد طبق لیست شرکت تولید کننده مگنت های بی سیم و باسیم در تهران می باشد ، از همین رو شما می توانید جهت دریافت لیست قیمت با کارشناسان آرینا تماس حاصل نمایید.

خرید و فروش مگنت های بی سیم و باسیم در کلارآباد

مشاوره در خرید مگنت بی سیم و باسیم فایروال در کلارآباد

موسسه حفاظتی آرینا نماینده رسمی شرکت فایروال در کلارآباد می باشد که شما می توانید جهت خرید و دریافت مشاوره و دریافت لیست قیمت ها با شماره های درج شده در وب سایت به مشاورین آرینا تماس حاصل نمایید.

آخرین ویدئو های آرینا