نمایندگی خرید و فروش دزدگیر اماکن آنزو Anzu در نشتارود

خرید دزدگیر آنزو در نشتارود، فروش دستگاه سانترال آنزو در نشتارود، خرید و فروش دستگاه دزدگیر اماکن Anzu آنزو در نشتارود، فروش و نصب دزدگیر اماکن آنزو Anzu در نشتارود

 

نمایندگی خرید و فروش دزدگیر اماکن آنزو Anzu در نشتارود

برند معتبر آنزو در زمینه تولید و عرضه سیستم های حفاظتی و نظارتی فعالیت داشته و توانسته است در مدت فعالیت خود، محصولات باکیفیت و متنوعی را به مشتریان خود ارایه نماید. برند آنزو ANZU با افتخار تولید ایران است.

خرید دستگاه دزدگیر آنزو در نشتارود

شرکت مهندسی – بازرگانی سایان با اتکا به تیم قدرتمند بازرگانی خود توانسته است تا متنوع ترین محصولات در حیطه سیستم های امنیتی، نظارت تصویری و هوشمندسازی را به بازار ارایه دهد. هم چنین در کنار این فعالیت ها، اقدام به تولید محصولات برند آنزو نیز نموده است.

فروش و خرید انواع محصولات دزدگیر اماکن آنزو Anzu از نمایندگی نشتارود

بهتر است بدانیم ، دزدگیرهای اماکن سیم کارتی را از مدرن ترین سیستم های امنیتی می دانند که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده و می تواند تا حد زیادی جلوی سرقت و ورود افراد متجاوز را به مکان های مختلف مانند ساختمان های مسکونی، مغازه ها و ادارات مختلف بگیرد و به راحتی و بدون دردسر امنیت محل را برای شما تامین می کنند.
عملکرد سیستم اعلام سرقت در این سیستم اینگونه است که با عمل کردن هر کدام از سنسور های دزدگیر از طریق پیامک یا تماس به مخاطب اطلاع رسانی خواهد شد.سیستم اعلام سرقت دزدگیر اماکن آنزو نشتارود، مدل AN301 و مدل AN301 از این مکانیزم استفاده میکند.

خرید و فروش دزدگیر اماکن Anzu آنزو مدل AN301 در نشتارود

دزدگیر اماکن آنزو مدل AN301 جدیدترین عضو خانواده برند ANZU میباشد که دارای امکانات و قابلیت های کاربردی و جذاب است..

  • دزدگیر سیمکارتی با تماس از طریق سیمکارت و ارسال پیامک فارسی
  • قابلیت روشن و خاموش کردن دزدگیر از راه دور توسط تماس و پیامک و ریموت.
  • شنود صدا از طریق تماس با دستگاه.
  • باز کردن درب منزل و یا کنترل لوازم برقی از طریق تماس، پیامک و ریموت.
  • ثبت ۱۵ ریموت برای کاربران و نیز ثبت ۴۰ سنسور بیسیم.
  • منوی سخنگو فارسی
  • استفاده از مودم قدرتمند QUECTEL

فروش سانترال دزدگیر Anzu آنزو در نشتارود

خرید و فروش دزدگیر اماکن Anzu آنزو، مدل AN302 در نشتارود

دزدگیر اماکن آنزو مدل ANZU AN302 نسل جدید دزدگیر آنزو AN301 میباشد که دارای امکانات و قابلیت های کاربردی و جذاب است. این محصول از مودم سیم کارتی قدرتمند Quectel بهره می برد و قابلیت کنترل از طرق مختلف از جمله نرم افزار اندروید، ریموت کنترل RF و پنل را دارد.

 

پشتیبانی و گارانتی دزدگیر اماکن Anzu آنزو در نمایندگی نشتارود

فروش تمامی محصولات برند آنزو موجود در نمایندگی نشتارود، دارای پشیبانی فنی دائمی هستند. هم چنین این محصولات با گارانتی معتبر ارایه می شوند تا  Anzu آنزو رضایت کامل مشتریان خود را به همراه داشته باشد.

خرید و فروش دزدگیر اماکن آنزو anzu در نشتارود

قیمت محصولات آنزو ANZU  نمایندگی نشتارود

با توجه به تولیدات مطلوب و با کیفیت برند آنزو Anzu نمایندگی نشتارود و بکارگیری تکنولوژی روز دنیا در تولید آن ، قیمت مقرر شده برای هریک از محصولات معقول بنظر میرسد.

مزایای خرید دزدگیر اماکن آنزو Anzu از نمایندگی نشتارود

با خرید دزدگیر اماکن Anzu آنزو از نمایندگی نشتارود از یک کالای تولید ملی با کیفیت جهانی حمایت میکنید، و از مزایای فروش با پشتیبانی و گارانتی معتبر محصولات آنزو Anzu نمایندگی نشتارود بهره مند میشوید. استفاده از دستگاههای مونتاژ پیشرفته اتوماتیک در تولید محصولات آنزو Anzu و داشتن نمایندگی فعال در سراسر کشور از دیگر ویژگیهای مورد توجه این برند میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در رابطه با هریک از محصولات آنزو ANZU موجود در نمایندگی نشتارود ، میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .