نمایندگی خرید و فروش دزدگیر اماکن فایروال Firewall در نور

خرید دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن فایروال Firewall در نور ، نمایندگی فروش سانترال دزدگیر اماکن فایروال مدل F11,F10,F9,F7,F6 در نور ، لیست قیمت دستگاه مرکزی فایروال Firewall در نور

خرید و فروش دزدگیر اماکن فایروال در نور

نمایندگی خرید دستگاه دزدگیر اماکن فایروال FireWall در نور

یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های سانترال موجود در بازار برند خوش نام فایروال FireWall می باشد، دستگاه مرکزی فایروال FireWall بلند مدت ترین گارانتی را بین تمام برند های موجود دستگاه های مرکزی دزدگیر اماکن در نور دارد. دستگاه های مرکزی فایروال در نور دارای 3 نوع می باشد : 1 – خرید و فروش دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن ساده در نور ، 2 – خرید و فروش دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن با خط ثابت در نور 3 – خرید و فروش دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن سیم کارتی در نور

نمایندگی فروش سانترال دزدگیر اماکن با خط ثابت و سیمکارتی فایروال FireWall در نور

شرکت فایروال FireWall دستگاه های مرکزی دزدگیر اماکن خود را در 5 مدل F11,F10,F9,F7,F6 تولید کرده است که تمام دستگاه های نامبرده شده از فایروال در فروشگاه آرینا موجود می باشد و شما خریداران در نور می توانید برای خرید دستگاه سانترال های فایروال در نور با مراجعه به فروشگاه آن را تهیه نمایید.

نمایندگی خرید و فروش دستگاه دزدگیر F6 فایروال در نور

دستگاه دزدگیر فایروال مدل F6 یک دستگاه ساده می باشد، این به آن معنا می باشد که نه به خط ثابت متصل می شود و نه سیم کارت به آن متصل می شود. از همین رو بعد از تحریک چشمی ها دستگاه آژیر می کشد و شما باید به مکان مورد نظر نزدیک باشید تا از آژیر کشیدن دستگاه اطلاع پیدا کنید.

شما می توانید با اتصال تلفن کننده G6 فایروال به دستگاه F6 فایروال سیم کارت و خط ثابت را به آن متصل کنید و از راه دور دستگاه خود را کنترل نمایید و یا اطلاع رسانی ها را دریافت کنید.

خرید دستگاه سانترال F6 و F7 فایروال در نور

نمایندگی خرید و فروش دزدگیر اماکن با تلفن کننده بیست حافظهF7 فایروال در نور

در دستگاه F7 فایروال شما می توانید دستگاه را به خط ثابت تلفن منزل یا محل کار متصل نمایید ، بدون شک شما یک کابل کشی اضافه خواهید داشت، از پریز تلفن به سمت دستگاه سانترال فایروال، دستگاه F7 فایروال در نور قابلیت دریافت 20 شماره را دارد که پس از تحریک شدن چشمی و به صدا در آمدن آژیر دزدگیر اماکن به شماره های ثبت شده در حافظه دستگاه به ترتیب تماس بگیرد تا صاحبین را از اتفاق پیش آمده مطلع کند.

نمایندگی خرید و فروش دزدگیر اماکن سیم کارتی F9 فایروال در نور

شرکت فایروال FireWall در نسخه جدید خود که F9 می باشد جدیدترین امکانات را اضافه و به روز کرده است ، امکانات شگفت انگیزی مانند منشی گویای فارسی در کنار یک منوی فارسی و بسیار آسان که هر شخص غیر متخصصی می تواند به راحتی با آن کار کند ، در این نسخه فایروال تلاش کرده است که تمام هشدار ها از طریق پیامک به ریز برای شما ارسال شود ، یکی از قابلیت های دوست داشتنی در دستگاه دزدگیر اماکن سیمکارتی F9 در نور می توان به تعریف 4 واحد مجزا اشاره کرد ، بدین صورت که با یک دستگاه سانترال فایروال در نور می توان برای 4 واحد در یک ساختمان مانند 4 دستگاه جدا سیستم امنیتی اجرا کرد که به این صورت هزینه های ساختمان بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

نمایندگی خرید دزدگیر اماکن فایروال در نور

نمایندگی خرید و فروش دستگاه دزدگیر اماکن سیمکارتی F10 فایروال در نور

سانترال دزدگیر اماکن سیم کارتی F10 فایروال FireWall در نور تمام ویژگی های دستگاه F9 فایروال را دارا می باشد ، تنها تفاوت این 2 دستگاه 7 رله ای است که به دستگاه F10 اضافه شده است ، رله چیست و چه کاربردی در نور دارد ؟ رله ‌ها این امکان را فراهم می‌سازند که با یک سیگنال (جریان الکتریکی) بتوان تجهیزات را راه ‌اندازی و کنترل نمود ( به اصطلاح خاموش روشن کرد).

نمایندگی خرید و فروش دستگاه دزدگیر اماکن سیمکارتی F11 فایروال در نور

جدیدترین مدل دستگاه فایروال با نام  F11 در نور با قابلیت خانه هوشمند می باشد که تمامی قابلیت های مدل قبل خود یعنی Firewall F10 را دارا می باشد و قابلیت کنترل مانند خانه هوشمند از راه دور را دارد ، شاید خیلی جذاب باشد که بدانید بدون هیچ کابل کشی شما می توانید پریز های برق خود را به صورت وایرلس هوشمند کنید و با گوشی همراه لامپ ها را خاموش روشن کنید . فایروال Firewall F11 در نمایندگی نور موجود می باشد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آرینا تماس حاصل نمایید.

لیست قیمت خرید و فروش دستگاه دزدگیر فایروال در نور

نمایندگی فروش دستگاه های مرکزی (سانترال) دزدگیر فایروال FireWall در نور

موسسه حفاظتی آرینا تنها نماینده رسمی شرکت فایروال در نور می باشد ، شما می توانید تمام تجهیزات مربوط به برند فایروال FireWall را با قیمت تولید کننده آن در تهران تهیه نمایید.

مشاوره در خرید دستگاه سانترال دزدگیر اماکن فایروال FireWall در نور

شما می توانید جهت دریافت آخرین لیست قیمت های دستگاه های F11,F10,F9,F7,F6 فایروال در نور و دریافت مشاوره رایگان با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل نمایید.