خرید و فروش دزدگیر اماکن فورنت 4NET در نمایندگی چمستان

خرید دزدگیر اماکن فورنت در چمستان، فروش سانترال دزدگیر اماکن 4net در چمستان، خرید دستگاه سانترال دزدگیر اماکن فورنت 4net در چمستان، لیست قیمت خرید دزدگیر اماکن فورنت در چمستان

 

خرید و فروش دزدگیر اماکن فورنت 4NET در نمایندگی چمستان

سیستم های دزدگیر موجود در نمایندگی چمستان، دارای قابلیت ها و آپشن های متعددی هستند که دست مصرف کننده را برای استفاده بهینه تر از دستگاه باز می گذارند و سطح ایمنی محیط را بالاتر میبرند. نسل جدیدی از سیستم های امنیتی به بازار عرضه شده است که امکان اطلاع رسانی از راه دور را دارند. عملکرد سیستم اعلام سرقت آن بدین صورت است که در سیستم مرکزی دزدگیر، قسمتی قرار دارد که موجب اتّصال دزدگیر به خط تلفن ثابت و یا سیم کارت می شود. همین ویژگی سبب اطلاع رسانی به مخاطب تعریف شده می باشد.

خرید و فروش دزدگیر اماکن فورنت 4NET در نمایندگی چمستان

شرکت فورنت 4نت 4NET یکی از پیشگامان در عرصه  طراحی و برنامه نویسی هوشمند برای تولید دستگاههای حفاظتی و امنیتی میباشد. دزدگیر اماکن فورنت 4نت 4NET موجود در نمایندگی چمستان یکی از کامل ترین دستگاه های مرکزی دزدگیر اماکن میباشد که قابلیت استفاده در مکان های مختلف از جمله منزل، مغازه، شرکت، باغ و … را دارد.

از جمله محصولات پر فروش شرکت فورنت 4NET موجود در نمایندگی چمستان

  • خرید و فروش دزدگیر اماکن 4NET مدل B300 در چمستان
  • خرید و فروش دزدگیر اماکن فورنت 4NET مدل B400 در چمستان
  • خرید و فروش دزدگیر اماکن 4NET فورنت مدل B500 در چمستان

خرید و فروش دستگاه دزدگیر اماکن فورنت 4NET مدل B400 در چمستان

دزدگیر اماکن4NET  فورنت موجود در نمایندگی چمستان مدل B400 به جرات یکی از قدرتمندترین محصولات در مقایسه با سایر دستگاه های مشابه می باشد که در آن سیستم مرکزی و تلفن کننده GSM بصورت یکپارچه تعبیه شده است. دزدگیر سیمکارتی 4NET فورنت نمایندگی چمستان یکی از بهترین دستگاه های دزدگیر موجود در بازار ایران میباشد که از امکانات ویژه آن میتوان به کنترل توسط پیامک ، تماس و حتی اپلیکیشن اشاره نمود.

خرید و فروش دستگاه دزدگیر اماکن فورنت 4NET مدل B400 در چمستان

  • این دستگاه از یک تلفن کننده سیمکارتی هوشمند و کاملا سخنگو برخوردار است .
  • برد زیاد ریموت و قابلیت شناسایی 9 عدد ریموت کد لرنینگ.
  • قابلیت پخش دینگ دانگ با 2 تن متفاوت است که کاربر می تواند آن را بصورت “دینگ دانگ” یا پیغام “خوش آمدید” تنظیم کند.
  • یک خروجی رله که می توان با ریموت آن را کنترل نمود و کاربر میتواند آن را بصورت لحظه ای یا روشن شدن به همراه دستگاه انتخاب نماید.
  • میتوان توسط 2 عدد دیپ سوئیچ صدای بلندگوی خارجی را در هنگام تک آژیر کنترل کرد.
  • این دستگاه را علاوه بر ریموت با کیپد خود دستگاه، از طریق SMS و کنترل از راه دور از طریق تماس با سیمکارت نیز میتوان خاموش و روشن نمود.
  • در این دستگاه می توان اعلام گزارش قطع و وصل برق را فعال و غیر فعال نمود.
  • در این دستگاه به کاربر این امکان داده شده است که متناسب با شرایط دستگاه، اولویت ارسال پیام یا تماس را خود انتخاب نماید.
  • این دستگاه از دو زبان فارسی و انگلیسی برای ارسال و دریافت پیام پشتیبانی میکند.
  • از دیگر امکانات توانایی قطع و وصل تجهیزات الکتریکی توسط 5 خروجی این دستگاه می باشد. کاربر می تواند هرکدام از خروجی ها را روشن ، خاموش و یا بصورت لحظه ای روشن نماید .
  • استراق سمع محرمانه به گونه ای است که در صورت تماس با دستگاه و و وارد نمودن رمز و سپس کد مربوطه دستگاه به مدت 10 ثانیه صدای محیط را پخش می کند.

خرید و فروش دستگاه دزدگیر اماکن  4NET فورنت مدل  B500 در چمستان

دزدگیر اماکن فورنت 4NET نمایندگی چمستان مدل B500 یکی از جدیدترین محصولات شرکت فورنت 4NET می باشد که دستگاه مرکزی 9 زون، تلفن کننده سیمکارتی و خط ثابت را در یک مجموعه ارائه نموده است.

خرید و فروش دستگاه دزدگیر اماکن  4NET فورنت مدل  B500 در چمستان

به علت تفاوت مراکز مخابراتی کشور در این دستگاه از دو سیستم شماره گیری تن و پالس برای خط ثابت استفاده شده که کاربر می تواند سیستم متناسب با مرکز خود را انتخاب کند.

از آنجا که پیش از خرید هر محصول نیاز است اطلاعات جامع و کاملی در ارتباط با آن داشته باشیم برای سهولت کار شما  عزیزان شماره هایی در وب سایت درج شده که در صورت نیاز به مشاوره و خرید میتوانید با آن تماس حاصل نمایید.