خرید و فروش دستگاه دزدگیر اماکن گپ Gap در مرزن آباد

خرید دستگاه سانترال GAP گپ در مرزن آباد، فروش دزدگیر اماکن گپ در مرزن آباد، لیست قیمت دستگاه دزدگیر اماکن گپ GAP در مرزن آباد، نمایندگی گپ GAP در مرزن آباد

نمایندگی خرید و فروش دزدگیر اماکن گپ Gap در مرزن آباد

دزدگیر اماکن از جمله سیستم های اعلام سرقت است که عملکرد مخصوص به خود را دارد, عملکرد این سیستم  به صورتی است که  گذر از یک حریم خصوصی مانند خانه، ادارات، فروشگاهها و غیره  را از طریق سنسورهای مخصوص خود تشخیص داده و از طریق پخش صدای آژیر در محیط و گرفتن تماس، دیگران را مطلع میسازد.

نمایندگی خرید و فروش دزدگیر اماکن گپ Gap در مرزن آباد

شرکت GAP یک تولید کننده ایرانی با بهترین دزدگیرهای اماکن جهت حفاظت از منازل، دفاتر، اماکن تجاری، اداری و … است. شرکت GAP گپ با استفاده از طراحی های به روز و مونتاژ قطعات با کیفیت و مرغوب، محصولات خود را تولید و روانه بازار می کند.

خرید و فروش دزدگیر اماکن گپ GAP در نمایندگی مرزن آباد

دزدگیر اماکن گپ  GAP موجود در نمایندگی مرزن آباد دارای ۵  زون جداگانه برای وصل کردن انواع سنسورهای با سیم و یا بی سیم می باشد در صورت ضعیف شدن باتری به شما هشدار می دهد. این دزدگیر قابلیت حفظ کردن ۱۰ تماس و همچنین ۱۰ پیامک را در حافظه خود دارد.

شما به کمک دزدگیر اماکن نمایندگی مرزن آباد می توانید تماس تلفنی برقرار کنید. لازم به ذکر است که این دزدگیرها نرم افزارهای دارند که اندروید و ios را پشتیبانی می کند. ریموت دزدگیرهای گپ GAP از نوع هایپینگ کد Hopping code است. نکته ای که سبب بالا رفتن کیفیت و کارایی این دزدگیر می شود هشدار در زمان آتش سوزی می باشد.

فروش و خرید انواع محصولات دزدگیر اماکن گپ GAP از نمایندگی مرزن آباد

  • خرید و فروش دزدگیر اماکن گپ GAP مدل T11 در نمایندگی مرزن آباد
  • فروش و خرید دزدگیر اماکن GAP گپ مدل G12 در نمایندگی مرزن آباد
  • خرید و فروش دزدگیر اماکن گپ GAP مدل G13 در نمایندگی مرزن آباد

بررسی فنی دزدگیر اماکن گپ G13 موجود در نمایندگی مرزن آباد

دلیل تمایز سری جدید این دزدگیرها از مدل های قدیمی استفاده از ترمینالهای استاندارد و ایزوله کردن مدار دزدگیر GAP گپ سیم کارتی توسط فیوز های محافظ است. دستگاه دارای ۵ زون مجزا جهت اتصال انواع سنسور بی سیم و باسیم است. سازنده دو رله جهت روشن و خاموش کردن وسایل برقی طراحی کرده که میتوان از راه دور و از طریق اپلیکیشن و یا پیامک آن را فعال کرد.

دزدگیر اماکن گپ G13 موجود در نمایندگی مرزن آباد

کلیه درگاه های خروجی سیستم قابلیت برنامه ریزی به دلخواه و باتوجه به نوع کاربری مورد نظر هستند. دستگاه بخوبی از سیم کارت های ایرانسل و همراه اول پشتیبانی میکند. همچنین اپلیکیشن دزدگیر گپ G13 امکانات بسیاری دارد. اعم از روشن و خاموش کردن سیستم، متوقف کردن صدای آژیر، کنترل وسایل برقی ، شارژ سیم کارت دزدگیر، باز کردن درب ها، تغییر رمز ورود و

فروش و خرید دزدگیر اماکن گپ با گارانتی در نمایندگی مرزن آباد

از دیگر مزایای خرید محصولات برند گپ GAP موجود در نمایندگی مرزن آباد، گارانتی آن است، تمامی محصولات این کمپانی دارای گارانتی 12 ماهه و پشتیبانی فنی 5 ساله می باشند.

قیمت دزدگیر اماکن گپ موجود در نمایندگی مرزن آباد

قیمت دزدگیر اماکن گپ موجود در نمایندگی مرزن آباد

قیمت نهایی دزد گیرهای اماکن GAP گپ موجود در نمایندگی مرزن آباد به این بستگی دارد که شما دزدگیر مورد نظر خود را با چه آپشن هایی خریداری کنید. قطعا آپشن بالا و کیفیت بالا قیمت گران تری دارد. با توجه به نوسان های زیادی که در بازار شاهد آن هستیم و قیمت متغییر کالاها نمی توانیم یک قیمت مشخص را اعلام کنیم. شما می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و پس از مشاوره با کارشناس های تیم آرینا زمانی که مدل دزدگیر مد نظر خود را انتخاب کردید، قیمت را خدمت شما عرض خواهیم کرد.