نمایندگی خرید و فروش دوربین های تحت شبکه 360 درجه گردان در ساری

خرید دوربین های تحت شبکه در ساری، خرید دوربین مراقبت از کودک در ساری، نمایندگی خرید دوربین 360 درجه در ساری، فروش دوربین های بدون نیاز به DVR ساری، دوربین مدرابسته با قابلیت کنترل از راه دور در ساری

خرید و فروش دوربین های تحت شبکه بلورمز blurams در ساری
خرید و فروش دوربین های تحت شبکه بلورمز blurams در ساری

 

نمایندگی خرید و فروش دوربین مراقبت از کودک در ساری

تکنولوژی در زمینه دوربین های نظارتی و مراقبتی بسیار پیشرفت کرده است ، اهمیت مراقبت از کودک پیش از پیش بسیار پر رنگ شده که یکی از این ابزار دوست داشتنی BabyCam در ساری می باشد که به شما کمک می کند از کودک دلبند خود در هر مکانی که هستید از راه دور تصاویر آن را ببینید و کودک خود را کنترل کنید.

حال که با شرایط فعلی پدر و مادر هر 2 شاغل هستند و شاید گاهی مجبور شوند کودک خود را به یک پرستار بسپارند بهترین گزینه دوربین های مراقبتی کودک می باشد.

 

برند های دوربین های تحت شبکه در ساری

در حال حاضر با ورود برند های بدون نام (No Name) در بازار ایران با قیمت های متفاوت و کیفیت های متفاوتی در بازار ایران مواجه هستیم در صورتی که دوربین های تحت شبکه در ساری دارای برند های بسیار معروفی میباشد که از دیر باز به صورت تخصصی دوربین های تحت شبکه تولید کرده اند مانند:

  1. نمایندگی خرید و فروش دوربین تحت شبکه بلورمز (Blurams) در ساری

Blurams بلورمز یک شرکت چینی می باشد که فعالیت خود را از ساخت دوربین های داخل خودرو شروع کرده است و سپس با تولید دوربین های تحت شبکه موفق شده است بازار بزرگی از این مارکت را به دست بیاورد و حال طرفداران بسیاری داشته باشد.

دوربین تحت شبکه Blurams Dome Lite2 A31 بلورمز در ساری
نمایندگی خرید دوربین تحت شبکه Blurams Dome Lite2 A31 بلورمز در ساری
  • نمایندگی خرید و فروش دوربین تحت شبکه بلورمز مدل Blurams Dome Lite2 A31 در ساری

Dome Lite 2 که شامل یک دوربین کروی شکل سوار بر پایه ای مدور است که قابلیت چرخش چندین درجه ای به جهات مختلف دارد. ارتفاع آن ۱۶ س م و قطر پایه ۱۰ س م است. بلورمز مدل Blurams Dome Lite2 A31  از پلاستیک ABS سفید ساخته شده است.

خرید و فروش دوربین مراقبت از کودک Blurams Home Pro A10C بلورمز در ساری
نمایندگی خرید و فروش دوربین مراقبت از کودک Blurams Home Pro A10C بلورمز در ساری
  • نمایندگی خرید و فروش دوربین تحت شبکه بلورمز مدل Blurams Home Pro A10C در ساری

دوربین مداربسته بی سیم خانگی بلورمز مدل A10C از پلاستیک ABS ساخته شده و پایه آن ثابت است و کیفیت آن به خوبی دوربین مداربسته Blurams A31  است اما طراحی ظاهری آن‌ها متفاوت است.دوربین تحت شبکه بلورمز مدل A10C با زاویه دید 131 درجه فضای بیشتری را پوشش می دهد.

 

  1. نمایندگی خرید و فروش دوربین تحت شبکه آیمو (IMOU) در ساری

برند آیمو IMOU یا آی ام او یو زیر متعلق به برند داهوآ Dahua  می باشد ، همانطور که می دانید داهوآ یکی از بهترین تولید کنندگان دوربین مداربسته در دنیا می باشد.

دوربین تحت شبکه Imou Ranger 2 آیمو (داهوآ) در ساری
نمایندگی فروش دوربین تحت شبکه Imou Ranger 2 آیمو (داهوآ) در ساری
  • نمایندگی خرید و فروش دوربین تحت شبکه آیمو مدل Imou Ranger 2 در ساری

آیمو رنجر 2 از قابلیت های تشخیص چهره، صدای دوطرفه، تشخیص حرکت، ارسال هشدار هوشمند و دید در شب بهره می برد. رنجر 2 از قابلیت فشرده سازی H.265 پشتیبانی می کند که می تواند فایل های ذخیره سازی را  با کیفیت بالا ولی حجم کم ذخیره سازی کند.

  1. نمایندگی خرید و فروش دوربین تحت شبکه تندا (Tenda) در ساری

تندا یک محصول چینی میباشد که از دیر باز در زمینه شبکه مانند انواع روتر و … فعالیت داشته است ، یکی از محصولات دوست داشتنی تندا Tenda دوربین های تحت شبکه آن می باشد که از کیفیت بسیار زیبایی برخوردار است.

خرید و فروش دوربین مراقبت از سالمندان Tenda مدل CP3 در ساری
نمایندگی خرید و فروش دوربین مراقبت از سالمندان Tenda مدل CP3 در ساری
  • نمایندگی خرید و فروش دوربین تحت شبکه تندا Tenda مدل CP3 در ساری

Tenda CP3 یک دوربین 2 مگاپیکسل می باشد که از طریق نرم افزار از راه دور قابل کنترل می باشد، تندا CP3 دارای قابلیت چرخش ، مکالمه 2 طرفه، تشخیص و تعقیب افراد در تصویر و… می باشد.

نمایندگی خرید و فروش دوربین تحت شبکه 360 درجه وی کم (Vcam) در ساری

دوربین های چرخشی وی کم Vcam ساخت کشور چین میباشد که به دلیل کیفیت بالا و کارآیی مناسب و بهره گیری از اپلیکیشن قدرت مند 380Pro از استقبال بسیار زیادی برخوردار شده است. زمینه تحصصی شرکت Vcam وی کم تولید انواع دوربین های تحت شبکه اسپید دام ، مینی اسپید دام ، دوربین لامپی و دوربین های بی بی کم یا مراقبت از کودک می باشد.

نمایندگی خرید و فروش دوربین تحت شبکه 360 درجه وی کم (Vcam) در ساری

 

1.دوربین وای فای 360 درجه وی کم مدل Vcam M31 در ساری

دوربین وی کم مدل M31 یک دوربین چرخشی و مناسب برای محیط های داخلی منزل می باشد. جنس بدنه این دوربین 360 درجه پلاستیک با کیفیت می باشد. کیفیت لنز این دوربین 3 مگاپیکسل است و از کیفیت بسیار قابل قبولی برخوردار می باشد. صدای رفت و برگشت ، تعقیب سوژه ، ساپورت کارت حافظه تا 128 گیگ از ویژگی های دوست داشتنی این دوربین تحت شبکه می باشد. دید در شب دوربین  Vcam M31 به فاصله 20 متر می باشد.

دوربین وای فای 360 درجه وی کم مدل Vcam M31 در ساری

2.دوربین چرخشی لامپی وی کم Vcam L79 در ساری

دوربین لامپی وی کم Vcam به دلیل نصب بسیار آسانی که دارد پر فروش ترین دوربین این خانواده دوست داشتنی می باشد. دوربین تحت شبکه Vcam L79 از لنز 3 مگاپیکسلی برخوردار است که به شما می تواند 25 متر دید در شب را خواهد داد. این دوربین دارای وارم لایت و آی آر می باشد که شما می توانید با کمک نرم افزار دوربین آن را کنترل کرده و دید در شب را رنگی و سیاه سفید کنید. صدای رفت و برگشت و تعقیب سوژه می تواند یکی از ویژگی های دوست داشتنی این محصول باشد.

دوربین چرخشی لامپی وی کم Vcam L79 در ساری

3.دوربین تحت شبکه اسپید دام وی کم Vcam SP8 در ساری

دوربین وی کم مدل SP8 که شما می توانید آن را به 2 روش کابل شبکه و به صورت وای فای به نرم افزار خود متصل کنید کاملا ضد آب می باشد و دارای استاندارد IP66  است. دوربین اسپید دام Vcam SP8 تمامی ویژگی های دوربین های تحت شبکه را دارا می باشد. دوربین Vcam مدل SP8 به دید در شب رنگی و هم دید در شب سیاه سفید مجهز است . دید در شب دوربین اسپید دام وی کم 25 متر می باشد و کارت حافظه تا 128 گیگ را ساپورت می کند.

دوربین تحت شبکه اسپید دام وی کم Vcam SP8 در ساری

 

 

ویژگی های دوربین تحت شبکه (مراقبت از کودک یا سالمند)در ساری

دوربین های تحت شبکه در ساری دارای ویژگی های بسیار جالب و دوست داشتنی می باشد  ، اول باید این موضوع را بدانید که این دوربین ها 2 نوع دارند دوربین تحت شبکه گردان 360 درجه در ساری و دوربین های تحت شبکه ثابت در ساری ، در هر 2 نوع شما از راه دور با نرم افزار مخصوص این دوربین هارا کنترل می کنید ، شرکت های معتبری مانند بلورمز ، تندا و آیمو برای گوشی های اندروید و IOS برنامه های مخصوص به خود را دارند، شما با کمک برنامه مخصوص کنترل دوربین می توانید صدای محیط را بشنوید و یا با صحبت کردن صدای خود را با دوربین پخش کنید، اگر دوربین 360 درجه باشد با کمک برنامه می توانید جهات تصویر را تغییر دهید، شما می توانید انلاین از ویدیو که می بینید فیلم بگیرید یا عکس برداری کنید، برای ذخیره تصاویر می توانید RAM خریداری کنید و نگران این نباشید که در ایران هستیم و نمی توانیم فضای ابری تهیه کنیم ، دوربین های تحت شبکه دارای دید در شب خوبی می باشد پس با خیالی راحت در شب از کودک خود در اتاق خود مراقبت کنید .

ویژگی های دوربین تحت شبکه در ساری
ویژگی های دوربین تحت شبکه در ساری

مشاوره در فروش و خرید دوربین تحت شبکه ( مراقبت از سالمند و کودک ) در ساری

دنیای دوربین های تحت شبکه در ساری بسیار متنوع می باشد از همین رو انتخاب را کمی سخت می کند به همین دلیل شما می توانید با یک مشاوره صحیح یک انتخاب درست و کاربردی داشته باشید از همین رو با شماره های درج شده در وب سایت با مشاورین آرینا تماس حاصل نمایید3.

آخرین ویدئو های آرینا