خرید و فروش رسیور سیمکارتی جک درب اتوماتیک در مرزن آباد

خرید و فروش دستگاه سیم کارتی جک درب اتوماتیک در مرزن آباد، خرید رسیور درب باز کن سیمکارتی جک پارکینگی در مرزن آباد، خرید و فروش درب بازکن سیم کارتی در مرزن آباد

 

خرید درب بازکن سیم کارتی جک اتوماتیک در مرزن آباد

هوشمند شدن وسایل الکتریکی و کنترل کردن آن توسط تلفن همراه بسیار افزایش پیدا کرده است، درب های کنترلی پارکینگ هم از موارد پر کاربردی هستند که امروزه در محل مسکونی ، ویلا و ادارات استفاده می شوند به دلیل مشغله فکری زیاد شده است که ریموت و دست کلید خود را جا بگذارید ؟ با نصب رسیور درب بازکن سیم کارتی در مرزن آباد این مشکل رفع خواهد شد و شما در هر مکانی که باشید می توانید درب را برای اعضای خانواده هم باز نمایید.

خرید و راه اندازی درب بازکن سیم کارتی در مرزن آباد

یکی از بهترین ویژگی های رسیور سیم کارتی جک درب کنترلی در مرزن آباد مدیریت ورود خروج ها می باشد که شما با این ابزار به خصوص در شهرک ها به عنوان مدیر می توانید کنترل کامل داشته باشید.

فروش رسیور سیم کارتی درب پارکینگ در مرزن آباد

شما قادر خواهید بود که دستگاه رسیور را به جک بازویی و حتی کرکره برقی در مرزن آباد متصل نمایید و با سیم کارتی که در دستگاه رسیور قرار داده اید به وصیله تماس و پیامک ارتباط برقرار کنید و آن را باز و بسته نمایید.

ویژگی های دستگاه رسیور سیمکارتی جک درب اتوماتیک در مرزن آباد

  • برنامه به زبان فارسی و انگلیسی در گوشی های هوشمند
  • ارسال گزارش تحریک کننده رله 1 به مدیر
  • باز و بسته نمودن درب تنها با (Miss Call)
  • ارسال گزارش وضعیت رله 2 به کاربر
  • نصب بر روی کلیه درب های پارکینگی و درب ورودی
  • باز شدن درب درب در زمان کمتر از 3 ثانیه پس از شماره گیری
  • امکان حذف شماره افراد بدهکار و یا در صورت نقل مکان
  • دارای 60 حافظه جهت نگهداری شماره تلفن افراد مجاز

خرید و فروش رسیور سیم کارتی جک درب برقی در مرزن آباد

قیمت خرید و فروش رسیور های سیمکارتی در مرزن آباد

هزینه خرید و نصب دستگاه سیم کارتی جک اتوماتیک در مرزن آباد به قیمت لیست شرکت تولید کننده آن در تهران می باشد و شما با تماس با کارشناسان ما، پیش فاکتور دقیق را به همراه جزییات کامل آن به صورت آنلاین دریافت نمایید. شما می توانید پیش فاکتور های ارائه شده توسط آرینا را کاملاً بررسی کرده و با خیالی آسوده خرید نمائید.

پشتیبانی و گارانتی پس از فروش رسیور در بازکن سیمکارتی در مرزن آباد

تمامی محصولاتی که توسط شرکت آرینا به مشتریان ارائه می شوند، دارای گارانتی شرکتی پس از فروش می باشند.رسیور سیمکارتی جک درب در مرزن آباد دارای 12 ماه گارانتی شرکتی می باشد. بنابراین در صورت بروز هر گونه اختلال در عملکرد تجهیزات می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکلتان را برطرف کنند.

فروش رسیور سیم کارتی درب برقی و کرکره برقی در مرزن آباد

مشاوره در خرید و فروش دستگاه سیمکارتی جک درب برقی در مرزن آباد

شما می توانید جهت خرید و دریافت مشاوره در زمینه خرید و فروش رسیور دربازکن سیم کارتی در مرزن آباد با شماره های درج شده در وب سایت آرینا با مشاورین این شرکت به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.