خرید و فروش سنسور دود (دتکتور دود) فایروال Firewall در متل قو

خرید دتکتور دود فایروال در متل قو، فروش سنسور دود Firewall در متل قو، خرید و فروش دتکتور دود فایروال Firewall در متل قو،قیمت سنسور دود فایروال در متل قو

 

خرید و فروش سنسور دود (دتکتور دود) دزدگیر اماکن فایروال Firewall در متل قو

یکی از خطراتی که همیشه ممکن است امنیت مالی یا جانی ما را تهدید کند، خطر آتش سوزی است. در آتش سوزی لحظه ها و ثانیه ها هم مهم هستند و اگر امکانی باشد که بتوانیم از این خطر بسلامت گذر کنیم یا خسارت ناشی از آتش سوزی را به حداقل برسانیم، عاقلانه است که از آن امکان استفاده کنیم. مهم ترین راه برای پیشگیری استفاده از سنسور دود (دتکتور دود) دزدگیر اماکن می باشد.

خرید و فروش سنسور دود (دتکتور دود) دزدگیر اماکن فایروال Firewall در متل قو

سنسور دود (دتکتور دود) دزدگیر اماکن فایروال Firewall در متل قو، کامل کننده پکیج دزدگیر اماکن است که قابلیت نصب بر روی تمام دزدگیرهای اماکن فایروال می باشد. کمپانی فایروال عرضه کننده ی سیستم های حفاظتی است که با گذشت زمان و کسب تجربه کافی همواره سعی بر آن داشته تا محصولاتی متنوع و مطابق با تکنولوژی روز دنیا و نیاز کاربران مصرف کننده عرضه کند.

خرید و فروش انواع سنسور دود (دتکتور دود) دزدگیر اماکن فایروال Firewall در متل قو

سنسور دود (دتکتور دود) وسیله ایی برای تشخیص دود در سیستم های اعلام حریق است. و با اعلام آن به سیستم مرکزی دزدگیر شرایط را برای آژیر کشیدن دستگاه و اطلاع رسانی مهیا می کنند.

خرید و فروش انواع سنسور دود (دتکتور دود) دزدگیر اماکن فایروال Firewall در متل قو

خرید و فروش سنسور دود با سیم فایروال در متل قو

سنسور دود (دتکتور دود) دزدگیر اماکن فایروال Firewall در متل قو، توسط کابل به دستگاه اصلی متصل می شود که هم برق خود را تامین کند و هم دستورات را انتقال دهد، مشخصات فنی سنسور دود (دتکتور دود) با سیم دزدگیر اماکن فایروال Firewall در متل قو، عبارتند از:

  • پشتیبانی از فرکانس 315 مگاهرتز
  • دارای بیزر (آژیر) داخلی
  • ولتاژ کاری 12 ولت
  • تنظیم جامپر برای کارکرد حالت خروجی NO , NC
  • بسیار حساس در تشخیص دود.
  • قابلیت نصب بروی دیوار و شیشه.

خرید و فروش سنسور دود با سیم فایروال در متل قو

خرید و فروش سنسور دود بی سیم فایروال در متل قو

سنسور دود بی سیم فایروال در متل قو با تشخیص دود، آتش سوزی را تشخیص داده و با اعلام آن به سیستم مرکزی دزدگیر شرایط را برای آژیر کشیدن دستگاه و اطلاع رسانی مهیا میکنند. همچنین این سنسور دود بی سیم از یک بیزر(آژیر) داخلی نیز بهره میگیرد تا در مواردی که محل نصب فاقد سیستم مرکزی باشد بتوانید به صورت مستقل از این دتکتور دود استفاده کنید. این سنسور برای برق مصرفی خود از یک باطری کتابی 9 ولت بهره میگیرد که در صورت استفاده از باطری کتابی آلکالاین مرغوب میتواند تا یکسال سنسور را فعال نگه دارد.

خرید و فروش سنسور دود بی سیم فایروال در متل قو

مشخصات فنی سنسور دود (دتکتور دود) بی سیم دزدگیر اماکن فایروال Firewall در متل قو:

  • برد بیسیم 15 تا 20 متر با مانع
  • مصرف کم باطری
  • دارای جامپر جهت تنظیم عملکرد با دستگاهای مختلف موجود در بازار
  • دکمه تست عملکرد
  • فرکانس عملکرد 315 مگاهرتز
  • مناسبت جهت نصب در آشپزخانه ها و محل هایی که احتمال آتش سوزی وجود دارد.

لیست قیمت خرید و فروش سنسور دود (دتکتور دود) دزدگیر فایروال در متل قو

شما می توانید برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت خرید و فروش سنسور دود (دتکتور دود) دزدگیر فایروال در متل قو، با شماره های مندرج در سایت آرینا تماس حاصل نمایید و همچنین برای نصب سنسور دود (دتکتور دود) دزدگیر اماکن فایروال در متل قو از نصابان حرفه ایی تیم آرینا کمک بگیرید.

 

آخرین ویدئو های آرینا