خرید و فروش سنسور شوک و ماکروویو دزدگیر در نشتارود

خرید سنسور شوک در نشتارود، فروش سنسور شوک دزدگیر در نشتارود، خرید سنسور ماکروویو فایروال در نشتارود، فروش سنسور ماکروویو دزدگیردر نشتارود، سنسور شوک و سنسور ماکروویو در نشتارود

خرید و فروش سنسور شوک دزدگیر اماکن در نشتارود

خرید و فروش سنسور شوک دزدگیر اماکن در نشتارود

تعریف بسیار ساده این سنسور آن است که اگر در مکانی مانند دیوار یا پنجره نصب شود و ضربه ای به شیشه یا دیوار وارد شود سنسور تحریک شده و با پالسی که برای دستگاه دزدگیر اماکن در نشتارود ارسال کرده است شروع به آژیر کشیدن می کند.

سنسور های شوک به 2 دسته کلی تقسیم می شوند:

سنسور شوک (ضربه) بی سیم در نشتارود

سنسور شوک (ضربه) باسیم در نشتارود

انتخاب هر یک از این سنسور های باسیم و بی سیم به شرایط اجرایی مکان شما دارد، سنسور های سیمی هزینه تامین نگهداری کمتری دارند و نیاز به تعویض باتری ندارد، لازم به ذکر است که می توان این سنسور هارا به صورت ترکیبی کار کرد.

خرید و فروش سنسور ماکروویو دزدگیر اماکن فایروال در نشتارود

خرید و فروش سنسور ماکروویو دزدگیر اماکن فایروال در نشتارود

یکی از مهمترین ارکان بالا بردن امنیت درست استفاده کردن سنسور ها در مکان های مناسب می باشد، از قابلیت های سنسور ماکروویو در نشتارود می توان به ساپورت 360 درجه ای مکان اشاره کرد ، عبور از دیوار ( موانع محدودیتی برای آن ایجاد نمی کنند) ، اتصال به تمامی دستگاه های دزدگیر اماکن با سیم ، دارای پتانسیومتر جهت تنظیم حساسیت سنسور ماکروویو دزدگیر در نشتارود.

چه مکان هایی را باید برای استفاده از این سنسور انتخاب کنیم ؟

یکی از کاربرد های سنسور ماکرویو بر روی خود دزدگیر می باشد تا دزد به دستگاه شما نزدیک نشود، یکی از مکان های پر کاربرد و قابل استفاده برای این سنسور گاو صندوق می باشد به این صورت هیچ دزدی از هیچ جهتی نمی تواند به گاو صندوق شما نزدیک شود و ….

سنسور ضربه دزدگیر اماکن در نشتارود

لیست قیمت سنسور ماکروویو و سنسور ضربه دزدگیر اماکن در نشتارود

قیمت تمامی سنسور های شوک و ماکروویو و تجهیزات مربوط به نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن توسط شرکت آرینا، مطابق با لیست قیمت شرکت تولید کننده آن در تهران و بدون واسطه می باشد. شما خریداران محترم می توانید جهت خرید سنسور ماکروویو و سنسور شوک در نشتارود، با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید و بصورت آنلاین از قیمت ها مطلع شوید و پیش فاکتور بروز خرید سنسور ماکروویو و شوک در نشتارود را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

سنسور ضربه بی سیم دزدگیر اماکن در نشتارود

نمایندگی خرید و فروش سنسور ضربه و ماکروویو دزدگیر در نشتارود

موسسه حفاظتی آرینا نماینده رسمی برند های معتبر وارد کننده و تولید کننده سنسور های ضربه (شوک) و ماکروویو مانند شرکت فایروال در نشتارود می باشد که این محصولات را با قیمت مناسب در فروشگاه خود و به صورت اینترنت به فروش می رساند

 

مشاوره خرید و فروش سنسور ضربه (شوک) و ماکروویو دزدگیر در نشتارود

شما می توانید با تماس با شماره های درج شده در وب سایت به صورت کاملا رایگان مشاوره دریافت کنید و با اطلاعات کامل در مورد سنسور شوک و سنسور ماکروویو آن را در نشتارود خریداری نمایید.

آخرین ویدئو های آرینا