خرید و فروش کابل دوربین مداربسته RG59 و کابل ترکیبی در عباس آباد

قیمت کابل ار جی 59 در عباس آباد ، خرید سیم RG59  در عباس آباد ، قیمت خرید کابل ترکیبی RG59 کواکسیال دوربین مداربسته در عباس آباد ، فروش کابل دوربین مداربسته مغزی تمام مس در عباس آباد

خرید کابل ترکیبی مخصوص دوربین مداربسته در عباس آباد
خرید کابل ترکیبی مخصوص دوربین مداربسته در عباس آباد

خرید کابل کواکسیال RG59  در عباس آباد

کابل های کواکسیال که به کابل تصویر هم نامیده می شوند در قدیم برای تجهیزات انتن و ماهواره در منزل استفاده می شدند. همانطور که دیده اید میگویند کابل RG59  عدد بعد از RG  در واقع ضخامت مغزی یا هسته داخل کابل می باشد.

محافظ کابل های کواکسیال  RGبه  هسته آن اجازه می دهد تا داده ها (تصویر) را به سرعت منتقل کنند در حالی که از آسیب و تداخل محافظت شوند. لازم به ذکر است در استاندارد های دوربین مداربسته طول انتقال تصویر متفاوت خواهد بود. برای مثال دوربین های مداربسته AHD تا 200 متر انتقال تصویر را ثبت کرده اند و در دوربین های HDCVI و  HDTVI این مسافت تا 500 متر افزایش دارد.

خرید و فروش کابل های مخصوص دوربین مداربسته در عباس آباد
خرید و فروش کابل های مخصوص دوربین مداربسته در عباس آباد

خرید کابل ترکیبی دوربین مداربسته در عباس آباد

کابل ترکیبی دوربین مداربسته در عباس آباد دارای دو کابل تصویر و برق در کنار همدیگر می باشد، آنگونه که این کابل دارای یک کابل مشابه کابل کواکسیال می باشد که در کنار آن یک کابل برق رد شده است.

پیشنهاد ما به شما در مورد استفاده از کابل ترکیبی برای محیط هایی با ابعاد و متراژ کوچک می باشد، تجربه ما نشان داده است که فاصله مناسب برای دریافت تصویر روی کابل های ترکیبی بین 60 الی 70 متر می باشد که طبیعی است با بیشتر شدن این مسافت افت کیفیت تصویر را خواهیم داشت البته لازم به ذکر است که این مسافت گفته شده برای یک کابل ترکیبی با کیفیت مرغوب و تمام مس می باشد.

 

قیمت کابل RG59  و کابل ترکیبی دوربین مداربسته در عباس آباد

قیمت خرید کابل در عباس آباد به مولفه های بسیاری بستگی دارد که مهم ترین آن نوع پوشش (شیلد) و جنس سیم (مغزی) داخلی آن می باشد. باید بدانید که کابل هایی که جنس سیم آن ها مس باشد از دیگر کابل ها قیمت بالاتری دارند.

مشاوره و دریافت قیمت کابل RG59 کواکسیال در عباس آباد
مشاوره و دریافت قیمت کابل RG59 کواکسیال در عباس آباد

انواع کابل موجود در آرینا برای خرید و فروش کابل در عباس آباد

  1. کابل شبکه (outdoor , indoor )
  2. کابل مخابرات (تلفن) (4 زوج ، 2 زوج)
  3. کابل کواکسیال (RG59)
  4. کابل برق ( 2 در 1.5 ، 1 در 1.5 ، 2 در 2.5 ، 2 در 1 و … )

در خرید کابل دوربین مداربسته در عباس آباد دقت کنید !

از زمانی که کابل های چینی وارد بازار ایران شدند و سهم بزرگی از این بازار را به دست آورده اند انتخاب کابل دوربین مداربسته در عباس آباد بسیار سخت شده است و خرید کابل نیاز به داشتن اطلاعات فنی خواهد داشت از این رو موسسه حفاظتی آرینا در عباس آباد با مشاوره دقیق و کارشناسی شده به شما با کیفیت ترین کابل های دوربین مداربسته را معرفی خواهد کرد.

شما میتوانید برای ارتباط و دریافت مشاوره رایگان برای خرید کابل دوربین مداربسته در عباس آباد با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.