خرید و فروش چشمی با سیم دزدگیر اماکن ای دی تی ADT در مرزن آباد

چشمی وزنی دزدگیر اماکن ای دی تی در مرزن آباد، مشاوره خرید و نصب چشمی های وزنی ADT در مرزن آباد، فروش چشمی وزنی ای دی تی مقاوم در برابر رطوبت در مرزن آباد، لیست قیمت سنسور وزنی ای دی تی ADT

نمایندگی خرید و فروش چشمی وزنی ای دی تی در مرزن آباد
نمایندگی خرید و فروش چشمی وزنی ای دی تی در مرزن آباد

 

خرید چشمی وزنی ای دی تی ADT  در مرزن آباد

ADT Security یک شرکت تولید کننده سیستم های حفاظتی می باشد با بیش از ۱۴۵ سال تجربه در زمینه امنیت، چشمی وزنی ADT که در کشور تایوان تحت لیسانس ADT آمریکا تولید می شود سالیان سال است که وارد ایران میشود و با کیفیت بالایی که دارد مورد توجه تمامی همکاران سیستم های امنیتی و مشتریان عزیز قرار گرفته است.

سنسور چشمی وزنی دزدگیر اماکن ای دی تی   ADT در مرزن آباد دارای قدرت تشخیص حرکت و وزن و حجم می باشد که قدرت تشخیص این چشمی دزدگیر و حساسیت خطا آن را به ۰% رسانده است.

چشمی های دزدگیر ای دی تی ADT شامل ۲ نوع کلی یعنی با سیم و بیسیم می باشد که نصاب با آنالیز شرایط مکانی و مورد مناسب را معرفی و پیاده سازی می کند. چشمی دزدگیر اماکن ADT دارای استاندارد های لازم می باشد و برای انواع آب و هوا های خاص مانند شمال کشور مناسب می باشد.

فروش و نصب چشمی های وزنی ADT در مرزن آباد
فروش و نصب چشمی های وزنی ADT در مرزن آباد

ویژگی های سنسور وزنی دزدگیر اماکن ای دی تی ADT در مرزن آباد

  • ولتاژ مورد نیاز ۱۲ ولت DC
  • زاویه دید ۱۴۰ درجه
  • طول دید ۱۲ متر
  • دارای خروجی TAMPER جهت حفاظت از رادار
  • دارای خروجی NC
  • جامپر تنظیم پالس
  • دارای جامپر LED
  • دارای PIR تایوانی

در بازار ایران انواع چشمی های موجود دارای PIR چینی هستند که باعث ارسال سیگنال خطا به دستگاه می شوند و دزدگیر بدون شک با خطای بالا مواجه می شود این موضوع در چشمی های وزنی ADT ای دی تی در مرزن آباد مشاهده نمی شود و با قرار دادن PIR تایوانی و با کیفیت تعداد سیگنال های خطا به ۰% رسیده است.

نمایندگی رسمی چشمی های با سیم وزنی ای دی تی ADT در مرزن آباد
نمایندگی رسمی چشمی های با سیم وزنی ای دی تی ADT در مرزن آباد

لیست قیمت چشمی وزنی دزدگیر اماکن ADT ای دی تی در مرزن آباد

قیمت چشمی وزنی ای دی تی در مرزن آباد کاملا طبق لیست شرکت وارد کننده به مشتریان عزیز ارائه می شود و تمامی نمایندگان در سرتاسر ایران وظیفه دارند طبق لیست ارائه شده به مشتریان قیمت را اعلام کنند.

 

مشاوره و خرید سنسور چشمی دزدگیر اماکن ای دی تی ADT در مرزن آباد

شما می توانید جهت خرید و نصب چشمی های دزدگیر اماکن  ADT در مرزن آباد با شماره های مندرج در وب سایت آرینا نمایندگی چشمی ADT  در مرزن آباد تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم جهت خرید و نصب این سنسور چشمی به شما ارائه شود.