جک اتوماتیک درب در چالوس

جک اتوماتیک درب در چالوس

جک اتوماتیک درب در چالوس یا جک دروازه یا جک پارکینگ، در بسیاری از ساختمان های اطرافمان مشاهده می کنیم. اساس کار جک اتوماتیک درب در چالوس به ظاهر بسیار ساده است. فرمانی از طرف ما به جک داده می شود و جک درب را باز یا بسته می کند. در واقع جک اتوماتیک درب در چالوس همانند دست انسان برای باز و بسته شدن درب عمل عمل می کند.

با نصب جک اتوماتیک درب در چالوس پارکینگ، امنیت و آرامش را برای خود تامین کنید. تصور کنید در گرمای تابستان و یا در یک روز سر بارانی و برفی زمستانی قصد ورود یا خروج از پارکینگ ساختمانتان را دارید. در این صورت مجبورید از ماشین خود پیاده شوید درب پارکینگ را باز کنید و پس از عبور، مجددا پیاده شوید درب را ببندید. چقدر این کار برایتان دشوار است. حال آنکه ممکن است در این فاصله فراموش کنید درب خودرو را ببندید و خودرو مورد سرقت قرار بگیرد. بنابراین ایجاد آرامش و امنیت از مهم ترین مزیت های نصب جک اتوماتیک درب در چالوس می باشد.

پیشنهاد مطالعه مقاله : جک دروازه در چالوس – نصب و فروش درب اتوماتیک در چالوس

 

نمونه پروژه جک دروازه

◊ انواع جک اتوماتیک درب در چالوس

انواع جک اتوماتیک درب در چالوس بر اساس شکل ظاهری به و دسته ریلی و بازویی تقسیم می شوند. مدل بازویی همان پرکاربرد ترین مدل جک اتوماتیک درب در چالوس می باشد که بر روی اکثر دروازه هایی که فضای باز شوی زیادی دارند، نصب شده است. اما جک های ریلی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، برای درب هایی که فضای کافی در دو طرف خود دارند، مناسب است.

جک اتوماتیک درب در چالوس بر اساس عملکرد آن به دو دسته الکترومکانیکی و هیدرولیکی تقسیم می شود. کارکرد جک اتوماتیک هیدرولیکی با فشار هوا و روغن است. این جک ها قوی تر هستند، سرعت بالاتری دارند و برای درب های سنگین مناسبند. همچنین هزینه نگهداری و تعمیرات آن کمتر است.

اساس کار جک های الکترومکانیکی، نیروی مکانیکی و چرخ دنده می باشد. این نوع جک ها برای ساختمان هایی که تردد در آن کم می باشد و دروازه ها نیز سبک می باشند، مناسب است.

 

◊ پارامترهای خرید جک اتوماتیک درب در چالوس

برای خرید جک اتوماتیک درب در چالوس در چالوس باید به چند پارامتر توجه داشت:

_ انتخاب جک اتوماتیک درب در چالوس با توجه به وزن درب

_ انتخاب جک اتوماتیک درب در چالوس با توجه میزان تردد و رفت و آمد

_ انتخاب جک اتوماتیک درب در چالوس با توجه طول درب

زمانی که با کارشناسان ما تماس می گیرید، دانستن این سه مورد به شما کمک خواهد کرد که کارشناسان ما بهترین راهنمایی و مشاوره را در انتخاب مناسب ترین جک اتوماتیک به شما ارائه دهند.

◊ خرید جک اتوماتیک درب در چالوس در چالوس

آرینا یک شرکت معتبر و با سابقه در چالوس می باشد که تمامی خدمات فروش و نصب جک درب را به مشتریان ارائه می کند. برای خرید جک اتوماتیک در چالوس و انواع دیگر در های اتوماتیک می توانید با کارشناسان فروش شرکت آرینا در ارتباط باشید. تمامی محصولات این شرکت از بهترین برندهای داخلی و خارجی می باشند که دارای گارانتی پس از فروش می باشند.