فروش جک پارکینگ در نمک آبرود

فروش جک پارکینگ در نمک آبرود

فروش جک پارکینگ در نمک آبرود
فروش جک پارکینگ در نمک آبرود

همان طور که در اطراف خود می بینید استفاده از جک پارکینگ بسیار متداول شده و اکثر ساختمان ها به این سیستم مجهز می باشند. جک پارکینگ همان بازویی است که بر روی درب های پارکینگ نصب می شود و شما به وسیله ریموت می توانید درب را باز و بسته کنید. این درب ها بر اساس نحوه باز و بسته شدنشان به سه دسته تقسیم می شوند:

_ درب های اتوماتیک لولایی

_ درب های اتوماتیک بالارونده

_ درب های اتوماتیک کشویی

پیشنهاد مطالعه مقاله : جک دروازه در نمک آبرود – نصب و فروش درب اتوماتیک در نمک آبرود

به دنبال افزایش استفاده از جک پارکینگ، فروشگاه های متعددی بوجود آمده اند که اقدام به فروش جک پارکینگ در نمک آبرود می کنند. اما آیا فروش جک پارکینگ در نمک آبرود توسط هر شخصی قابل اطمینان است؟

در این مقاله قصد داریم به بررسی فروش جک پارکینگ در نمک آبرود آن بپردازیم و شما را با مرکز فروش جک پارکینگ در نمک آبرود معتبر در نمک آبرود و همچنین اجزای پکیج جک پارکینگ آشنا کنیم. با ادامه مقاله همراه باشید.

 جک دروازه در نمک آبرود
جک دروازه در نمک آبرود

پکیج جک پارکینگ از چه اجزایی تشکیل شده است؟

فروشندگان هنگام فروش جک پارکینگ در نمک آبرود، تمامی تجهیزات و اجزای جک پارکینگ را در اختیار شما قرار خواهند داد. اما بد نیست پیش از خرید جک پارکینگ، خودتان نیز با این اجزا آشنایی داشته باشید. به طور کلی جک پارکینگ از اجزای زیر تشکیل شده است:

_ جک بازویی: این همان ابزاری است که وظیفه تبدیل نیروی الکتریکی به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی را بر عهده  دارد.

_ ریموت کنترل: ریموت کنترل وسیله ای است که ارتباط کاربر با مرکز کنترل را برقرار می کند و کاربر با فشردن دکمه ریموت می تواند درب را باز یا بسته کند. معمولا در داخل هر پکیج، دو عدد ریموت کنترل وجود دارد.

_ مرکز فرمان: فرمان باز و بسته شدن و توقف جک پارکینگ بر عهده مرکز فرمان می باشد. همچنین رابط بین ریموت کنترل و جک پارکینگ نیز می باشد. زاویه باز شدن درب ها، سرعت باز و بسته شدن درب و دیگر مواردی که نیاز به تنطیم دارند، بر عهده مرکز کنترل جک پارکینگ می باشد.

_ فلاشر: فلاشر یا هشدار دهنده چشمک زن، پیام مرکز فرمان را به شما نشان می دهد. این هشدار دهنده در قسمتی از درب نصب می شود که در معرض دید کاربر باشد.

_ چشمی: اگر چشمی هنگام بسته شدن درب، مانع یا عابری را در مقابل خود حس کند، از بسته شدن درب جلوگیری می کند و درب دوباره باز می شود. در واقع با این کار از صدمه زدن به درب خوردو جلوگیری می کند. این چشمی ها مجهز به سیستم مادون قرمز می باشند.

تمامی این محصولات و تجهیزات در پکیج فروش جک پارکینگ در نمک آبرود موجود است.

جک اتوماتیک در نمک آبرود
جک اتوماتیک در نمک آبرود

فروش جک پارکینگ در نمک آبرود

شرکت آرینا یک شرکت معتبر و با سابقه چندین ساله اقدام به فروش جک پارکینگ در نمک آبرود و انواع درب های اتوماتیک در نمک آبرود کرده است. تمامی محصولاتی که توسط شرکت آرینا ارائه می شوند از معتبر ترین برندهای داخلی و خارجی می باشند. فروش جک پارکینگ در نمک آبرود توسط شرکت آرینا با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش همراه می باشد که این خود تضمین کننده کیفیت محصول است.

مجموعه آرینا آماده ارائه خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز در نمک آبرود و شهرهای اطراف می باشد. برای خرید جک پارکینگ و انواع درب های اتوماتیک با ما تماس بگیرید.

آخرین ویدئو های آرینا