خانه هوشمند در رویان – هوشمند سازی ساختمان در رویان

خانه هوشمند در رویان – هوشمند سازی ساختمان در رویان

هوشمند سازی ساختمان در رویان
هوشمند سازی ساختمان در رویان

مزایای بسیار زیاد خانه هوشمند در رویان باعث شده افراد زیادی به آن روی آورند. مجموعه آرینا یکی از شرکت های فعال در استان مازندران و شهر رویان می باشد که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از نیرو های متخصص توانسته رضایت مشتریان را در زمینه هوشمندسازی ویلا در رویان به خود جلب کند. این شرکت رضایت مشتریان خود را در اولویت اهداف خود قرار داده و سعی کرده تمام نیازها و خواسته های مشتریان را در زمینه هوشمندسازی ویلا در رویان برآورده سازد.

 

♦ خدمات خانه هوشمند آرینا در رویان

مجموعه آرینا برای هوشمند سازی ساختمان در رویان خدمات متنوعی همچون موارد زیر را ارائه می دهد.

 

  1. روشنایی هوشمند: خاموش و روشن کردن لامپ ها از راه دور از طریق موبایل و تبلت، خاموش و روشن شدن لامپ در ساعت معین بصورت خودکار، تنظیم نور لامپ ها از مهم ترین کاربردهای هوشمندسازی روشنایی ساختمان می باشد.
  2. اطلاع رسانی ورود و خروج افراد به خانه: به کمک سنسورهای حرکتی و دیگر تجهیزات، ورود و خروج افراد و باز و بسته شدن درب و پنجره را اطلاع رسانی می کند.
  3. اعلام حریق: اتوماسیون این سیستم برای اطلاع رسانی آتش سوزی و حریق در ساختمان می باشد.
  4. سیستم آبیاری هوشمند: به کمک این سیستم شما می توانید از راه دور در زمان و شرایط معین گیاهانتان را آبیاری کنید تا دیگر نیازی به سرایدار و… نداشته باشید.
  5. سیستم صوتی هوشمند: با کمک سیستم صوتی هوشمند، پخش موسیقی از طریق بلندگوهایی که در سقف و یا در دیگر فضاهای ساختمان تعبیه شده، امکان پذیر می باشد.
  6. سیستم سرمایشی و گرمایشی هوشمند: هوشمندسازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی اغلب به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. اما خاموش و روشن کردن این سیستم از راه دور، تنظیم دمای مطلوب پیش از رسیدن به ویلا، خاموش شدن خودکار سیستم پس از رسیدن به دمای معین و … از دیگر مزایای هوشمند سازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی می باشد.
  7. پرده و سایبان هوشمند: به کمک این سیستم شما می توانید در زمان های مناسب پرده و یا سایبان را از طریق تلفن همراه تان باز یا بسته کنید.
  8. استخر هوشمند: هوشمندسازی استخر تا حد زیادی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و آب خواهد شد و بسیاری از کارها نظیر پر و خالی کردن استخر، تصفیه آب استخر، تنظیم دمای آب استخر و … بدون دخالت شما به صورت خودکار قابل انجام می باشد.
  9. گلخانه هوشمند: با هوشمند سازی گلخانه در رویان، آبیاری گیاهان، تهویه گلخانه و … به صورت اتوماتیک قابل انجام خواهد بود. این کار در افزایش بهره وری گلخانه ها و صرفه جویی در منابع انسانی تاثیر بسزایی دارد.
  10. مراقبت از سالمندان و کودکان: شما می توانید با هوشمندسازی اتاق سالمندان، کودکان و … شرایط را به نحوی تسهیل کنید که آسیب ها و خطرات مربوط به این افراد را به حداقل برسانید و شرایط را برایشان بسیار آسان و لذت بخش کنید.
  11. سناریو خانه هوشمند: جذاب ترین بخش هوشمندسازی ویلا در رویان، سناریو خانه هوشمند می باشد. سناریو مسافرت، سناریو خواب، سناریو مهمان و … از پرکاربرد ترین و محبوب ترین سناریو هایی می باشند که افراد پس از هوشمند سازی ویلا در رویان، استفاده می کنند.
    سناریو در هوشمند سازی ساختمان به معنای تعریف مجموعه ای از کار ها بصورت اتوماتیک می باشد.
  12. خاموش و روشن کردن برخی از لوازم الکتریکی نظیر چایساز، مایکرفر، تلویزیون و … از راه دور
  13. و …

 

خانه هوشمند در رویان
خانه هوشمند در رویان

 

♦ سناریوهای جذاب هوشمند سازی ساختمان در رویان

سناریو های خانه هوشمند باعث می شود در زمان معین تعدادی از امور به صورت همزمان و یا پشت سر هم تنها با انتخاب یک گزینه از روی تلفن همراهتان انجام شود. برای مثال چند نمونه از سناریوهای مهم به همراه عملکرد آن را در ادامه بیان خواهیم کرد:

  1. سناریو مهمان: شما در سناریو مهمان تعریف می کنید زمانی که مهمان وارد خانه تان شد، لامپ ها روشن شوند و نور محیط تنظیم شود، پرده ها باز یا بسته شوند، دما به حد مطلوب برسد و … . همه این کارها تنها با انتخاب یک گزینه بر روی تلفن همراهتان که از قبل با عنوان سناریو مهمان تعریف کرده اید، قابل اجرا می باشد.
  2. سناریو مسافرت: هنگامی که شما به سفر می روید می توانید با تنظیم و تعریف سناریو مسافرت از خانه تان محافظت و مراقبت کنید. به عنوان مثال خاموش و روش شدن چراغ ها در زمان معین، فعال شدن دزدگیر ها، باز و بسته شدن پرده ها در ساعات معین، تنظیم دمای محیط، آبیاری گیاهان از مهم ترین فعالیت های قابل اجرا در سناریو مسافرت می باشد. همچنین شما می توانید با استفاده از سناریو مسافرت حضور خودتان در خانه را شبیه سازی کنید تا کسی متوجه عدم حضورتان در منزل نشود.
  3. سناریو خواب: شما با استفاده از این سناریو، شرایط دلخواهتان اعم از تنظیم نور مناسب، خاموش کردن لامپ های غیرضروری، تنظیم دمای محیط، خاموش کردن تلویزیون و … را تنها با استفاده از انتخاب یک گزینه از روی تلفن همراهتان بوجود خواهید آورد.
  4. سناریو ورود به خانه: زمانی که شما از بیرون وارد خانه می شوید می توانید با استفاده از انتخاب گزینه سناریو ورود به خانه از روی تلفن همراهتان، دزدگیرها را غیر فعال کنید، چراغ ها را روشن کنید، دمای محیط را تنظیم کنید، موسیقی دلخواهتان را در منزل پخش کنید، چایساز را روشن کنید و با خیالی آسوده و راحت در منزلتان به استراحت بپردازید.

 

طراحی خانه هوشمند در رویان
طراحی خانه هوشمند در رویان

 

♦ کنترل هوشمند موتورخانه در رویان

  1. کنترل گرمایش موتورخانه از مبداء و محل تولید گرما
  2. طراحی شده براساس شرایط بومی اقلیمی کشور و متناسب با فرهنگ مصرف انرژی در ایران
  3. کاهش هزینه ها و صرفه جویی مصرف سوخت تا 40% ساختمانهای غیر مسکونی تا 15% ساختمان های هوشمند در رویان
  4. موثرترین روش بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان با کوتاهترین زمان بازیافت هزینه ها به استناد تایید سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور
  5. مدت زمان موثر دوره بهینه سازی12 ماه سال
  6. کاهش آلاینده های زیست محیطی و هزینه های اجتماعی
  7. قابلیت تطبیق و کنترل محیطی عالی به همراه ثبت محدوده آسایش حرارتی متناسب با تغییرات دمای محیط خارج ساختمان
  8. کنترل گرمایش و دمای آب گرم مصرفی بصورت لحظه ای و در طی ساعات شبانه روز

چرا موسسه حفاظتی آرینا؟

هوشمند سازی ساختمان در رویان توسط شرکت آرینا مزایای بسیاری برای خریداران خواهد داشت. این شرکت برترین شرکت در زمینه هوشمند سازی ساختمان در رویان می باشد که با تضمین، بهترین کیفیت و خدمات را به شما مشتریان محترم ارائه می دهد.

  1. سابقه درخشان در فروش و نصب انواع تجهیزات مربوط به هوشمند سازی ساختمان در رویان
  2. گارانتی بی قید و شرط برای تمامی محصولات
  3. قیمت مناسب و شرکتی مطابق با لیست شرکت های وارد کننده
  4. رزومه موفق کاری در استان مازندران
  5. ارائه خدمات پشتیبانی مادام العمر
  6. نصب و اجرای حرفه ای توسط تکنسین حرفه ای

 

بنابراین با خیال راحت و آسوده نسبت به هوشمند سازی ساختمان تان در رویان توسط مجموعه ما اقدام نمایید.

هوشمند سازی منازل در رویان
هوشمند سازی منازل در رویان

♦ خدمات پس از فروش آرینا

مطمئنا شما برای هوشمندسازی ویلا در رویان، به این فکر می کنید که آیا شرکتی که از آن تجهیزات را که خریداری کردید به شما خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه می دهد یا خیر؟ همه دستگاه ها، حتی با کیفیت ترین دستگاه ها نیز ممکن است روزی دچار مشکل شوند و شما نیاز به پشتیبانی و خدمات پس از فروش داشته باشید. شرکت آریا جز معدود شرکت هایی می باشد که محصولات آن دارای گارانتی تعویض بی قید و شرط و همپنین خدمات پس از فروش مادام العمر دارد.

♦ دیگر خدمات آرینا در رویان :

 

برای مشاوره رایگان و تخصصی در رابطه با هوشمند سازی ویلا در رویان می توانید با شماره های موجود رد سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی ها لازم را به شما خریداران محترم ارائه دهند.