خرید و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن در چالوس

خرید و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن در چالوس

♦ چرا هایک ویژن را در چالوس انتخاب کنیم ؟

شرکت هایک ویژن یکی از برترین شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی در جهان می باشد که به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب مشتریان زیادی پیدا کرده است. دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP)، دوربین مداربسته توربو اچ دی، دستگاه DVR و همچنین دستگاه NVR از مهم ترین محصولات این شرکت هستند.

دوربین مداربسته هایک ویژن در چالوس

مزایای دوربین مداربسته هایک ویژن در چالوس
ویژگی های دوربین مداربسته هایک ویژن در چالوس

-تنوع بالای محصولات: شرکت هایک ویژن محصولات متنوعی را به لحاظ کیفیت تصویر، شکل ظاهری، ویژگی های فنی و …
-لنزهای با کیفیت و رزولوشن بالا: لنزهای مورد استفاده در دوربین مداربسته هایک ویژن در چالوس، لنزهای با کیفیت و با مگاپیکسل بالا هستند که می توانند محدوده گسترده تری را با کیفیت تصویر عالی پوشش دهند.
قیمت مناسب، قابلیت ارتقا، استفاده راحت و آسان و … از دیگر مزایای مهم دوربین مداربسته هایک ویژن در چالوس می باشد.

هایک ویژن در چالوس

 کیفیت تصویر در دید در شب هایک ویژن در چالوس
دید در شب دوربین مداربسته هایک ویژن در چالوس، تصاویر واضح رنگی و سیاه سفید را در اختیار کاربران می گذارد که می توان بسیاری از تصاویر  چهره و پلاک خودرو را در شب به آسانی تشخیص داد.

دوربین های هایک ویژن متناسب با آب و هوای شمال کشور می باشد.
ویژگی ضد آب بودن دوربین مداربسته در چالوس، یکی از مهم ترین ویژگی های دوربین مداربسته هایک ویژن در چالوس  است که باعث شده در برابر ورود آب، گرد و غبار و … مقاوم باشد. این دوربین ها دارای استاندارد بین المللی IP می باشند که مربوط به مقاومت دستگاه در برابر آب و گرد و غبار است.

دوربین مداربسته هایک ویژن

مشاهده تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن در چالوس بر روی موبایل هوشمند و تبلت
انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن در چالوس ، که تکنسین نصب به راحتی می تواند این کار را برای شما انجام دهد و شما به راحتی تصاویر را بر روی تلفن همراه خود، تبلت و تلویزیون و… مشاهده کنید.

دوربین مداربسته هایک ویژن در چالوس با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد، دارای قیمت مناسبی در بازار می باشد. تغییرات قیمت ارز در کشورمان باعث شده قیمت این محصولات مدام در حال تغییر و نوسان باشد. مجموعه آرینا در چالوس تلاش می کند تا قیمت بروز محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد.

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن در چالوس

عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن در چالوس

عوامل زیادی بر قیمت دوربین هایک ویژن در چالوس تاثیر گذار است که مهم ترین آن عبارتند از:

کیفیت تصویر بالا و رزولوشن: دوربین های مداربسته هایک ویژن در چالوس دارای کیفیت تصویر و رزولوشن متفاوتی هستند. هرچه مگاپیکسل رزولوشن دوربین بالاتر باشد، قیمت آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود. اما این مورد به تنهایی نمی تواند بر قیمت دوربین هایک ویژن در چالوس تاثیر بگذارد.

نوع دوربین هایک ویژن (دام، اسپید دام، بولت، صنعتی، مینیاتوری و …): هر یک از این دوربین ها با به دلیل تفاوتی که در ساختار و عملکردشان وجود دارد، قیمت های متفاوتی دارند.

قابلیت های دوربین (دید در شب، تشخیص چهره، تشخیص حرکت، مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و …): هر چه دوربین مداربسته ای که انتخاب می کنید به این قابلیت ها مجهز تر باشد، قیمت آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود. باید به این نکته نیز توجه داشت که برد دوربین های دید در شب همه دوربین ها یکسان نمی باشد. هرچه برد آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

ضد نور بودن: تکنولوژی ضد نور یا WDR باعث می شود زمانی که دوربین ها روبروی پنجره و یا هر منبع نور دیگری نصب می شود، خودشان را با نور زیاد تطبیق دهند و تصاویر واضحی ارائه دهند. دوربین هایی که دارای این قابلیت می باشند، نسبت به دوربین های فاقد تکنولوژی ضد نور گران تر می باشند.

نوع لنز: دوربین مداربسته هایک ویژن در چالوس دارای دو نوع لنز ثابت و متغیر می باشد. شما با استفاده از لنز متغیر می توانید به اندازه ای که می خواهید بر روی تصویر زوم کنید. قیمت دروربین هایک ویژن که مجهز به لنز متغیر هستند، گران تر از دوربین های لنز ثابت می باشد. چنانچه به قابلیت زوم کردن دوربین نیازی ندارید، می توانید با هزینه کمتر، دوربین با لنز ثابت را خریداری کنید.

موارد فوق عمده ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوربین هایک ویژن در چالوس می باشد. هرچه قابلیت های دوربین مداربسته بیشتر باشد، قیمت آن نیز تغییر و افزایش پیدا خواهد کرد.

نصب دوربین مداربسته هایک ویژن در چالوس

 دوربین هایک ویژن در چالوس را از چگونه تهیه کنیم؟

شرکت آرینا که یکی از معتبرترین نمایندگی فروش محصولات هایک ویژن در غرب استان مازندران می باشد، همواره قیمت بروز محصولات هایک ویژن را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش ما از قیمت دوربین هایک ویژن در چالوس اطلاع پیدا کنید.