خرید دوربین داهوا در نوشهر

خرید دوربین داهوا در نوشهر

اگر به دنبال یک دوربین مداربسته با کیفیت و با قیمت مناسب برای بالا بردن امنیت پیرامون تان هستید، خرید دوربین داهوا در نوشهر را به شما پیشنهاد می کنیم. این برند یک از برند های معروف در جهان می باشد که کیفیت و مزایای آن باعث محبوبیت آن در بین کاربران شده است. در ادامه به بررسی مزایای خرید دوربین داهوا در نوشهر خواهیم پرداخت و راهنمایی های لازم در خصوص خرید دوربین داهوا در نوشهر را به شما ارائه خواهیم داد.

 

کیفیت تصویر دوربین داهوا

همانطور که می دانید کیفیت تصویر دوربین های مداربسته را بر حسب مگاپیکسل می سنجند. هرچه تعداد پیکسل ها بالاتر باشد، کیفیت تصویر بالاتر خواهد بود و جزییات تصویر واضح تر و بهتر دیده می شوند.

لنز دوربین های مداربسته داهوا دارای تنوع بسیار بالایی می باشد و شما قطعا می توانید متناسب با کاربری و اهمیت جزییات، مناسب ترین دوربین را از بین محصولات آن انتخاب و خریداری کنید.

قابلیت های دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته در نوشهر به دلیل قابلیت های ویژه ای که دارد، توانسته جایگاه خوبی در بازار رقابت کسب کند. در ادامه برخی از مهم ترین قابلیت های این برند را نام خواهیم برد.

_ فناوری IVS: این فناوری الگوریتمی برای آنالیز محیط می باشد. این دوربین ها با قابلیت های هوشمندی که دارند قادرند اشیا گم شده را به سرعت تشخیص دهند و تصاویر آن را به سرور ارسال کنند. همچنین این دوربین های مداربسته ای که این قابلیت را دارند می توانند خرابکاری و تغییر در محیط را نیز تشخیص دهند و برای کاربران پیام هشدار ارسال کنند.

Business Analytics _: این قابلیت به شمارش افراد و تشخیص حرارت در یک محیط کمک می کند. این قابلیت برای محیط های پر رفت و آمد همچون فروشگاه ها کاربرد دارد.

Auto Tracking _: با کمک این قابلیت می توانید هدف و تصویر تعریف شده را زوم و دنبال کنید.

Starlight Technology _: دوربین هایی با این قابلیت برای محیط هایی با نور کم بسیار مناسب می باشند.

 

قیمت خرید دوربین داهوا در نوشهر

کمپانی داهوا محصولات متنوعی را در سطوح کیفیت و قیمت مختلف، تولید و در اختیار مشتریان می گذارد. تمامی این محصولات با کیفیت و دارای گارانتی می باشند. شما می توانید متناسب با کاربری و بودجه ای که در اختیار دارید یک محصول با کیفیت از این برند خریداری کنید. عوامل زیر بر قیمت دوربین مداربسته داهوا تاثیر گذارند:

_ کیفیت تصویر و رزولوشن

_ دید در شب

_ نوع لنز (ثابت یا متغیر)

_ قابلیت زوم

_ و …

خرید دوربین داهوا در نوشهر از نمایندگی فروش آن می تواند به صرفه تر و مورد اطمینان تر باشد. چرا که تمامی نماینده ها دارای قیمت یکسان می باشند و گارانتی محصول به مشتری ارائه می دهند.

دوربین داهوا را در نوشهر از کجا خریداری کنیم؟

برند داهوا دارای محصولات متنوعی در حوزه سیستم های نظارتی و امنیتی می باشد. برخی از مهم ترین تولیدات و محصولات این کمپانی شامل دوربین های مداربسته، دستگاه ضبط کننده تصویر، سیستم های خانه هوشمند، دزدگیر و …  می باشند. شما برای خرید دوربین داهوا در نوشهر و دیگر محصولات این کمپانی باید به نمایندگی داهوا در نوشهر مراجعه کنید.

آرینا، نماینده فروش دوربین مداربسته داهوا در نوشهر و در غرب استان مازندران می باشد. این مجموعه محصولات با کیفیت را با گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می دهد. برای مشاوره و خرید دوربین داهوا در نوشهر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

آخرین ویدئو های آرینا